Фізична культура 9 клас

02.06.22
Доброго ранку!!!!

https://youtu.be/8ETG-v_yjNI



30.05.22
Доброго ранку!!!

Завдання на сьогодні:
1.Біг 500-800м
2. Стретчінг, ЗРВ 
3. Вдосконалюємо техніку метання м'яча та стрибка у висоту з розбігу


23.05.22

Доброго ранку!!!

1.Комплекс ЗРВ: https://youtu.be/twEBhqvVwUU
2.Вдосконалюємо техніку метання малого м'яча на дальність та стрибка у довжину з розбігу.
3. Вправи для м'язів живота: https://youtu.be/9YvWwMmIJIU

16.05-20.05.22

Всім доброго дня!!! Протягом уроків цього тижня працюєте над опрацюванням теоретичного матеріалу та практичним виконанням вправ. Перед кожним заняттям обов'язково виконуємо розминку( ходьба,біг, стретчинг, ЗРВ, бігові вправи) користуючись вашим багажем знань, або вправами поданими на минулих уроках.

Теоретичний матеріал: 
1) стрибок у довжину з місця- https://www.youtube.com/watch?v=-FCpkqrKIAg
2) біг на дистанції 30м.60м,100м - https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4428
3) метання малого м'яча на дальністьhttps://www.youtube.com/watch?v=LEt1BDzsz0k
4) стрибок у довжину з розбігу- https://www.youtube.com/watch?v=M0xzmTMQw_4


Всі вправи також виконуємо практично!!!

12.05.2022

Доброго дня!!! З сьогоднішнього заняття ми розпочинаємо вивчення модуля ,,легка атлетика".

Як і на кожному занятті виконуємо розминку. Після чого теоретично опрацьовуємо матеріал та практично його виконуємо.

2. Техніка виконання стрибка у довжину з місця https://www.youtube.com/watch?v=-FCpkqrKIAg
3Техніка виконання стрибка удовжину з розбігу https://www.youtube.com/watch?v=M0xzmTMQw_4
4. Біг на короткі дистанції https://www.youtube.com/watch?v=JL9s0ny5VwE


09.05.22

Доброго ранку!!!

Зарядка

Тест з футболу




05.05.22
Доброго ранку!!!

https://youtu.be/JM1kJTOK8Fs



 03.05.22

Доброго ранку!!!

Завдання на сьогодні:

1) комплекс ЗРВ- https://www.youtube.com/watch?v=6uaRoW222-0

2)індивідуальна робота з мячем- https://www.youtube.com/watch?v=FKucjmF6fWE



 28.04.22

 Доброго ранку!!! Сьогодні дуже гарна сонячна погода, тому виходимо на вулицю і виконуємо пробіжку 1000-1500м, після чого стретчінг та загальнорозвивальні вправи.Повторіть правила гри з футболу. Вдосконалюйте техніку ведення м'яча, ударів по м'ячу ногою, фінти''.


26.04.22


Доброго дня!!!

Тема уроку: Удари по м'ячу ногою. Відбирання м'яча атакуючи суперника спереду, збоку, ззаду. Вкидання м'яча вивченими способами на дальність. Взаємодія з партнерами під час організації атаки

1. Техніка гри воротаря( матеріал поданий у кінці уроку)


3.Удари по м'ячу ногою 


4. Відбирання м'яча

5. Вкидання м'яча з-забокової лінії

6. Взаємодія з партнерами під час організації атаки

7. Виконати вправи для м'язів пресу ( виконувати по 30с кожну вправу)
https://www.youtube.com/watch?v=vtV5tCTTz7U

Техніка гри воротаря

Технічні прийоми гри воротаря і польового гравця істотно різняться. Це зумовлено тим, що воротарю в межах штрафного майданчика дозволено грати руками. Воротар користується і необхідним арсеналом техніки польового гравця.
1.2.1 Ловлення м'яча
Основний спосіб техніки гри воротаря. Найчастіше він ловить м'яч обома руками. Залежно від напрямку, траєкторії і швидкості руху м'яча ловлення виконують знизу, зверху чи збоку. Ловлення м'яча, точка перетинання траєкторії якого з лінією воріт через ігрову ситуацію знаходиться на значній відстані від воротаря, здійснюється в падінні. Воротар постійно переміщується до такої передбачуваної точки.
Мал. 32 Ловлення м’яча, який котиться знизу
Ловлення знизу використовується для оволодіння м'ячами, котрі котяться, опускаються і низько (до рівня живота) летять назустріч воротарю. У підготовчій фазі воротар нахиляється вперед і опускає руки вниз (мал. 32). Долоні звернені до м'яча, пальці трохи розставлені. Руки не повинні бути надмірно напружені. Ноги зімкнуті, прямі чи трохи зігнуті. М'яч підхоплюють кистями знизу і підтягують до живота.
Мал. 33 Ловлення м’яча зверху
Ловлення зверху застосовується для оволодіння м'ячами, котрі летять по середньовисокій (на рівні грудей і голови), високій і спадній траєкторії (мал. 33). Займаючи вихідне положення, воротар виносить ледь зігнуті руки уперед чи уперед - вгору. Долоні, повернені до м'яча, з розставленими і напівзігнутими пальцями, утворять своєрідну півсферу. Швидкість м'яча гаситься за рахунок поступливого руху кистей і згинання рук. М'ячі, котрі високо летять, слід ловити двома руками зверху в стрибку.
Ловлення у падінні - ефективний спосіб оволодіння м'ячами, направленими зненацька, точно і сильно убік від воротаря; перехоплення передач уздовж воріт; відбирання м'яча в ногах у суперника.
Відомі два варіанти ловлення: без фази польоту і з фазою. Перший варіант застосовують звичайно для ловлення м'ячів, котрі котяться на відстані 2-2,5 м збоку від воротаря. Попередньо воротар робить широкий крок, спрямовуючи руки до м'яча. Падіння відбувається "перекатом": спочатку до землі доторкається гомілка, потім стегно і тулуб. Витягнуті паралельно руки загороджують шлях м'ячу.
Для ловлення м'ячів, котрі летять на значній відстані, використовується падіння з фазою польоту (мал. 34). Попередньо роблять один чи два швидких приставних кроки в напрямку польоту м'яча. Поштовх робить ближня до нього нога. Руки найкоротшим шляхом активно виносяться до м'яча. Ловлення здійснюють у фазі польоту. Після оволодіння м'ячем - групування.
Приземлення відбувається в такій послідовності: спочатку на передпліччя, потім на плече, тулуб і ноги.
Мал. 34 Ловлення м’яча в падінні
1.2.2 Відбивання м'яча
Якщо не можна виконати ловлення (через протидію суперника, велику силу удару, важкодосяжність м'яча і.) - м'яч відбивають. Назустріч м'ячу, котрий летить, швидко виноситься одна чи дві руки. Відбивання здійснюють найчастіше долонями (іноді удар м'яча припадає на передпліччя). М'яч рекомендується спрямовувати в бокову сторону від воріт.
Мал. 35 Відбивання м’яча
М'ячі, котрі летять на значній відстані від воротаря, слід відбивати однією рукою в падінні. Щоб перепиняти "прострільні" і "навісні" передачі, воротарю необхідно відбити м'яч на значну відстань. Для цього застосовується удар по м'ячу одним чи двома кулаками. Воротар відбиває м'яч на місці, у кроці, після різних переміщень і, особливо часто, у стрибку (мал. 35).
1.2.3 Переведення м'яча
Мал. 36 Переведення м’яча руками в стрибку
До переведень відносяться дії воротаря, мета яких - спрямувати м'яч, котрий летить у ворота, через верхню перекладину. В основному переводяться м'ячі, котрі летять сильно і по високій траєкторії над воротарем чи збоку від нього. Переведення трохи нагадує відбивання м'яча. Його виконують однією чи двома руками (мал. 36). Важкодосяжні м'ячі переводяться в падінні.
1.2.4 Кидки м'яча
Кидки виконуються однією і двома руками. Кидок однією рукою дозволяє більш точно направити партнеру м'яч. Застосовуються такі способи кидка: зверху і знизу. Найбільш розповсюджений кидок зверху. У цьому випадку м'яч можна направити по різних траєкторіях, на значну відстань і з достатньою точністю (мал. 37). Кидки виконуються на місці й у кроці. Використання їх у русі суворо регламентується правилами.
Мал. 37 Кидок м’яча згори


25.04.22

Доброго ранку!!!

Завдання на сьогодні:
1. Біг 500-1000м
2. Стретчінг та ЗРВ( згадуємо вправи з уроків)
3. Вдосконалюємо техніку ударів по м'ячу внутрішньою, середньою та зовнішньою частинами підйому.
4. Вдосконалюємо обманні рухи ,,фінти'' та жонглювання м'яча ногою
5. Повторюємо правила гри з футболу
6. Виконати згинання та розгинання рук в упорі лежачі:
Хл.- 20,15,15, 10
Дів.(з упору на коліна)- 12,10,10,6

присідання: хл.- 30,26,20,20; дів.- 25,22,20,18


19.04.22-22.04.22


Доброго дня!!!

1. Стретчінг та ЗРВ: 

2. Зупинка  м'яча, що летить

https://www.youtube.com/watch?v=pZqCgibmmWs

зупинка грудьми


3. Удари по мячу ногою
як виконати сильний удар

кручений удар


4. Фінти


5. Тренування на всі групи м'язів



6. Правила гри з футболу





19.04.22

Доброго ранку!!!

Виконуємо вправи за посиланням та повторюємо правила гри з футболу. Не забуваємо про важливість рухової активності.
https://youtu.be/5eie_sJTZ1Y


18.04.22


Доброго ранку!!!

 1.Правила гри з футболу:
https://youtu.be/cKW1UZPJ-uY
2. Розминка
https://youtu.be/DT4vKonsA7A
https://youtu.be/4haWnkonphE
3. Вдосконалюємо техніку ведення м'яча всіма частинами стопи та ударів по м'ячу ногою. Жонглювання ногою та стегном.



11.04.22-15.04.22


Завдання на цей тиждень!!!

1. Проходимо тестування з модуля ,,волейбол"(переходимо за посиланням) 

2. Історія розвитку Українського футболу: https://www.youtube.com/watch?v=DQeRFtXhD-4


4. Виконуємо вправи з м'ячем

а) удари на точність:

б) техніка володіння м’ячем. Вправи для розвитку координації та швидкостї:


в) ведення  м'яча:


5. Жонглювання м'ячемhttps://www.youtube.com/watch?v=1-q8lid3-98

Не забуваємо також робити пробіжки та виконувати вправи для  фізичного розвитку сили, спритності.



07.04.22

Доброго дня!!!

Завдання на сьогодні: повторюємо правила гри з волейболу, жести судді.
По можливості виконуємо біг в повільному темпі 1-2 км. Виконуємо стретчінг, ЗРВ, та вправи для фізичної підготовки (для м'язів рук та ніг, вправи підбираємо самостійно)



04.02-05.02.22

Доброго дня!!!

1. Виконуємо біг на місці - 4хв.
2. Стрейтчинг:
 https://www.youtube.com/watch?v=3W0ZeSd4XX0

3. ЗРВ( загально-розвивальні вправи) :
https://drive.google.com/file/d/1TjjEpjLSB8mFdmXYFEXZ2kJWgue7hqBY/view?usp=sharing

4. Нападаючий удар:
https://www.youtube.com/watch?v=k7GWUyxChbo

5. Передача м'яча  двома руками зверху за спину
https://www.youtube.com/watch?v=awk0qDbQdlo

6. Жести судді
https://www.youtube.com/watch?v=ASBIH4xQfNA

7. Повторити правила гри з волейболу:
http://fvu.in.ua/images/judge-documentation/Pravyla_2017-2020.pdf




31.03.22

Доброго дня!!!

Комплекс ЗРВ:

https://youtu.be/fHv0nIFHMKU

Завдання  на сьогоді:
1. Повторити основні жести судді та правила гри з волейболу.
2. Біг (по можливості на свіжому повітрі), ЗРВ, стретчінг.
3. Вдосконалюємо технічні елементи: нападаючий удар, верхня подача, прийом та передачі мяча двома руками зверху та знизу.
4. Виконуємо згинання та розгинання рук в упорі лежачи- 80 разів, піднімання прямих ніг з положення лежачі на спині - 50 разів ( розподіляємо кількість на 3-4 підходи). 

Більше часу проводьте на свіжому повітрі але дотримуючись правил поводження у воєнний час. Всього найкращого. 



28.03.22

Доброго дня!!!

Тема : «Волейбол»

1.     Правила та техніка гри з волейболу  (https://www.youtube.com/watch?v=mrg0ZEjb30E)
 
2.     Історія Українського волейболу(https://www.youtube.com/watch?v=UJoJsyivkyY)

3. Вдосконалити техніку виконання верхньої прямої та бокової подачі, нападаючого удару( якщо маєте мяч виконуємо з ним)


 
 
Перебіг уроку
Доброго дня, учні 9 класу! Сьогодні тема нашого уроку - волейбол.  Зараз підніміться зі свого робочого місця і проведемо рухливу зарядку.

ЗРВ на місці :
-         В.П. О.С. кругові оберти головою 1-4 вправо; 5-8 вліво.
-          В.П. О.С. руки перед собою замкнуті в кистях, 1-4 кругові оберти вправо; 5-8 вліво.
-         В.П. О.С. руки внизу,  1-4 кругові оберти руками  вперед; 5-8 назад.
-         В.П. руки на поясі, ноги на ширині плеч, 1-4 кругові оберти тулубом вправо ; 5-8 вліво.
-         В.П. руки на поясі, широка стійка, 1-2 нахил тулуба до правої ноги; 3-4 по центру; 5-6 нахил тулуба до лівої ноги; 7-8 в.п.
-         В.П.О.С. руки на поясі, присід до 15 раз.
Добре, присядьте за своє робоче місце, продовжуємо онлайн урок.
 

1.      Правила та техніка гри зволейбол.
2.      Історія Українського волейболу.

3. Тепер працюємо практично, виконуючи верхню пряму та бокову подачі, нападаючий удар( якщо немає мяча виконуємо імітацію, вдосконалюючи техніку виконання)



    Д\З : згинання та розгинання рук в упорі лежачи за 30 секунд( дівчата з упору на коліна)- результат відправляємо на електронну почту або Viber

Дякую за увагу, до наступного уроку, до побачення.



24.03.22

Доброго ранку!!!

Завдання  на сьогоді:
1. Повторити основні жести судді та правила гри з волейболу.
2. Біг (по можливості на свіжому повітрі), ЗРВ, стретчінг.
3. Вдосконалюємо технічні елементи: нападаючий удар, верхня подача, прийом та передачі мяча двома руками зверху та знизу.
4. Виконуємо згинання та розгинання рук в упорі лежачи- 80 разів, піднімання прямих ніг з положення лежачі на спині - 50 разів ( розподіляємо кількість на 3-4 підходи). 

Більше часу проводьте на свіжому повітрі але дотримуючись правил поводження у воєнний час. Всього найкращого. 




22.03.22

Доброго дня!!!

1.Комплекс ЗРВ:

https://youtu.be/fHv0nIFHMKU

2. Правила гри з волейболу

https://youtu.be/FsOQd-pkfrU

3. За наявності м'яча відпрацьовуємо технічні елементи: прийом та передачі м'яча двома руками зверху та знизу, верхня пряма та бокова подачі.

21.03.22

Доброго дня!!!

Повторюємо правила гри з волейболу та виконуємо ЗРВ перейшовши за посиланням:

 https://youtu.be/ENbkigHpE4U






07.02.22

Доброго дня!!!

Починаємо заняття з бігу на місці, виконуємо загальнорозвивальні вправи(15 вправ з уроків фіз.культ), за наявності м'яча відпрацьовуємо технічні елементи баскетболу а саме: ведення, передачі, кидки в кільце.
Саме головне не засиджуйтесь в телефонах, не забувайте про прогулянки на свіжому повітрі і більше рухайтесь.

Првила гри в баскетбол:

https://www.youtube.com/watch?v=Z9TWQPh38FM&t=1s&ab

Практичні завдання:

https://learningapps.org/display?v=pihtp88kc20
https://learningapps.org/display?v=pqpckbvb321
https://learningapps.org/display?v=p1e7v1wp321


31.01.22
Доброго дня!!!

 

Копіюємо і переходимо на сторінку на якій розміщена презентація ,,Правила гри з баскетболу,, ознайомлюємося і вивчаємо:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-pravila-gri-v-basketbol-89123.html

В ютубі знайти знайти матч з баскетболу і переглянути.

Виконуємо ЗРВ та вправи стретчінгу.
За наявності м'яча відпрацьовуємо ведення чередуючи лівою та правою рукою на місці, у русі. Кидки м'яча в баскетбольне кільце( за відсутності кільця і м'яча беремо підручні засоби ведро,обруч,малюємо коло і виконуємо кидки стараючись влучити в них)




























Шановні учні!!!На перший урок по розкладу (з понеділка)приходимо з ручкою та аркушем паперу. Буде проведене опитування засвоєння теоретичних знань з модуля ,,футбол'' та ,,волейбол'', а також перевірка засвоєння технічних елементів. На основі цієї перевірки ви отримаєте оцінку за період дистанційного навчання. Отримані оцінки протягом дист.навчаннч також будуть враховані.

15.11.21-19.11.21

Доброго дня!!! На цьому тижні ми з вами продовжуємо вивчення модуля волейбол.
Вашим завданням практично буде вдосконалювати технічні елементи,а саме: прийом та передачу м'яча двома руками зверху та знизу, верхня та нижня подачі, нападаючий удар. За відсутності  м'яча виконуємо імітацію цих елементів.
Кожне заняття розпочинаємо з розминки.
 Нападаючий удар:
https://www.youtube.com/watch?v=k7GWUyxChbo

Прийом та передачі м'яча двома руками зверху та знизу
https://www.youtube.com/watch?v=wvjG82r3c3A

 Передача м'яча  двома руками зверху за спину
https://www.youtube.com/watch?v=awk0qDbQdlo

 Жести судді
https://www.youtube.com/watch?v=ASBIH4xQfNA

 Повторити правила гри з волейболу

08.11.21-12.11.21

Кожне заняття розпочинаємо з повільного бігу  на місці або в русі,після чого переходимо до вправ на розтягування мязів(стретчінг)та загальнорозвивальних вправ. Наприкінці кожного заняття не забувайте попрацювати над фізичною підготовкою виконавши(віджимання,присідання,підтягування і тд)

Переглянути відеоматеріал по правилам гри з волейболу:


2)https://www.youtube.com/watch?v=ObZZE8mG3EA   (вправи показані з 7хв.55с. виконувати на кожному занятті протягом тижня)



04.11.21

Доброго ранку!!!

 1.Історія розвитку світового футболу 

https://www.youtube.com/watch?v=D48XuHOgxSY

2. Відпрацьовуємо удари по м'ячу ногою всіма частинами стопи, а також ведення м'яча, якщовідсутній м'яч то виконуємо імітацію ударів.

3.Виконуємо вправи для розвитку сили м'язів рук та ніг

Перед початком занять обов'язково виконуємо ходьбу та біг, після чого загальнорозвивальні вправи.

 01.11.21

 Доброго ранку!!! Сьогодні дуже гарна сонячна погода, тому виходимо на вулицю і робимо прогулянку на свіжому повітрі 10-15 хв.,після чого робимо стретчінг та загальнорозвивальні вправи.Повторіть правила гри з футболу


28.10.21

 1. Прогулянка на свіжому повітрі

2. Стретчінг
3. Комплекс вправ ранкової гімнастики

4.За наявності м'яча виконуємо: https://www.youtube.com/watch?v=IeMYh7roBjk.

5. Повторюємо правила гри з футболу та міні-футболу
6. Письмово скласти комплекс вправ ранкової гімнастики



                                                      26.10.21р.

Доброго дня!!!
  
Завдання на сьогодні:

1. Ходьба на свіжому повітрі(3-5хв)
2. Виконати комплекс вправ для розвитку гнучкості(стретчінг)- 12-15 вправ та ЗРВ (15 вправ)
3. Повторити правила гри з футболу та міні-футболу.
4. Повторити техніку ударів по м'ячу середньою та внутрішньою частинами підйому, обманні рухи(фінти),по можливості практично.
5. Письмово: ,,Футбольний клуб ...'' - обираємо свою улюблену команду та готуємо про неї реферат (оформлення на аркуші паперу або в WORD)
6. Виконувати присідання та вправи для мязів живота.

 



            25.10.21р.

Тема уроку: Удари по м'ячу ногою. Відбирання м'яча атакуючи суперника спереду, збоку, ззаду. Вкидання м'яча вивченими способами на дальність. Взаємодія з партнерами під час організації атаки

1.Виконати вправи за посиланням:

3.Удари по м'ячу ногою 


4. Відбирання м'яча

5. Вкидання м'яча з-забокової лінії

6. Взаємодія з партнерами під час організації атаки

7. Виконати вправи для м'язів пресу ( виконувати по 30с кожну вправу)
https://www.youtube.com/watch?v=vtV5tCTTz7U























05.05-07.05.21

Всім доброго дня!!! На протязі уроків цього тижня працюєте над опрацюванням теоретичного матеріалу та практичним виконанням вправ. Перед кожним заняттям обов'язково виконуємо розминку( ходьба,біг, стретчинг, ЗРВ, бігові вправи) користуючись вашим багажем знань, або вправами поданими на минулих уроках.

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

 для перевірки теоретичних знань

 з теми «Футбол»

 

1.     Людина яка контролює правила гри.

а) спостерігач

б) суддя

в) експерт

2.     Який склад команди?

а) 11 гравців

б) 7 гравців

в) 15 гравців

3.     Початком гри вважається

а) вкидання м’яча із-за бокової лінії

б) правильно виконаний удар з центра поля

4.     В якій країні склалась гра в футбол у сучасному вигляді?

а) в Англії

б) в Америці

в) в Германії

5.     Розміри футбольного поля

а) 100-110м х 64-75м

б) 80- 90м х 40-50м

в) 60-70м х 30-45м

6.     Тривалість гри

а) 40 хв. – 2 тайми по 20 хв.

б) 90 хв. – 2 тайми по 45 хв.

в) 120 хв. – 2 тайми по 60 хв.

7.     Що таке тактика гри?

а) взаємодія всіх гравців у досягненні командних цілей

б) виконання частини завдань кількома гравцями - партнерами

в) продумане застосування технічно виконаних ігрових прийомів.

 

8.     При яких порушеннях правил гравцю призначається жовта карта?

а) систематично порушує правила гри

б) словами або жестами висловлює незадоволення рішенням судді

в) винен у грубій поведінці

г) серйозне порушення правил


10. Які дії при вивиху?

а) зробити фіксуючу пов’язку

б) накласти шину

в) дати повний спокій і відправити в лікарню

11. Удари по мячу ногою(виберіть існуючи варіанти):

а)внутрішньою стороною стопи.

б) внутрішньою та середньою частинами підйому.

в) носком

г) верхньою частиною стопи

д) нижньою частиною стопи

е) зовнішньою частиною підйому

12. Штрафний удар та вільний удар(дати розгорнуту відповідь)



Д/з зняти коротенький ролик(до 1 хв.) з в иконанням фізичних вправ(присідання, згинання розгинання рук в упорі, підтягування, і т.д.)

Теоретичний матеріал: 
1) стрибок у довжину з місця- https://www.youtube.com/watch?v=-FCpkqrKIAg
2) біг на дистанції 30м.60м- https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4428
3) метання малого м'яча на дальністьhttps://www.youtube.com/watch?v=LEt1BDzsz0k
4) стрибок у довжину з розбігу- https://www.youtube.com/watch?v=M0xzmTMQw_4


Всі вправи також виконуємо практично!!!

Легка атлетика, практично для всіх видів спорту вважається базовою дисципліною. Біг, стрибки та метання є не тільки складовими частинами багатьох фізичних вправ, але й використовуються у розвитку основних фізичних здібностей.


Легка атлетика - вид спорту, який об`єднує такі спортивні вправи, як ходьбу, біг, стрибки, метання та багатоборства.

Широке використання л/а вправ особливо необхідне в юному віці, оскільки вони сприяють підвищенню функціональних можливостей організму, забезпеченню високої працездатності, успішному вирішенню освітніх, оздоровчих і виховних завдань.


Ходьба - звичайний спосіб пересування людини. При систематичних заняттях ходьбою активізується діяльність серцево-судинної , дихальної та інших систем організму , підвищується обмін речовин , розвивається витривалість. Змагання з ходьби проводяться як на доріжках стадіону , так і на пересіченій місцевості на дистанціях: 3, 5, 10, 15, 20, 30, 50 км.


Біг - є основою всіх видів спорту. У процессі занять бігом виховуються вольові якості, вміння розраховувати свої сили та долати перешкоди. Біг розрізняють по дистанціях на спринтерський, це від 30 метрів до 400м. Стаєрський від 500м. до 2000м. та на довгі дистанції від 3000м. до 10000м., і марафон 42км.195м.


Метання - фізична вправа, метою якої є переміщення снаряда в просторі на якомога більшу відстань. Метання характеризуються міцними, короткочасними (вибуховими) зусиллями, у яких задіяні різні групи м`язів: рук, ніг, плечового поясу та тулуба. Метання розвиває силу, швидкість, координацію рухів.


  

22.04.21

Доброго дня!!! 

Завдання на сьогодні: повільний біг на місці, виконати зарядку, вправи на розтягування м'язів(згадуємо з уроків);відпрацьовуємо удари по м'ячу внутрішньою, середньою частинами підйому та носком(якщо немає м'яча виконуємо імітацію ударів), переглядаємо відеоматеріал за посиланням ,,правила гри з футболу'', написати біографію одного з футбольних тренерів української команди( на окремому аркуші, гарне оформлення)

https://youtu.be/iSHNBgNPcnc










24.03.21р.

Доброго дня!!! Завдання на сьогодні: виконувати імітацію ударів по м´ячу ногою:внутрішньою стороною стопи, внутрішньою та середньою частинами підйому, виконати комплекс вправ на розвиток гнучкості, переглянути відеоматеріал ,,Олімпійські ігри" 

https://www.youtube.com/watch?v=FydNdWMFIN4

  









21.01.21р.


Доброго дня!!! Завдання на сьогодні:виконати біг на місці, бігові вправи(10 вправ), вправи на розтягування м'язів( 10-12), загально-розвивальні вправи(10-12).Повторюємо правила гри з баскетболу,розмітку майданчика,історію розвитку баскетболу-використовуючи інтернет ресурси та інформацію викладену на минулих уроках. Також виконуємо фізичні вправи для м'язів рук та ніг(вправи обираємо самостійно)


 20.01.21р.        

Всім доброго ранку!!! Завдання на сьогодні:

1. Виконуємо біг на місці- 5 хв., комплекс вправ стретчинг(12-15 вправ), ЗРВ( 12-15 вправ).

2.https://www.youtube.com/watch?v=3z0OIkAt9ss&feature=youtu.be

3. https://www.youtube.com/watch?v=5ryROQrgcfk&feature=youtu.be

4. https://www.youtube.com/watch?v=VBAKyuOUWuo

5.

а. Виконати хлопцям: ТУТ ( в цьому завданні з 7-14 вправи)

б. Виконати дівчатам: ТУТ ( в цьому завданні з самого початку до 6:05 хв.)





14.01.2021р.

1. Комплекс ЗРВ 
3. Повторити правила гри з баскетболу https://drive.google.com/file/d/1TxkiwIOYBuJg6P23B4ENLc0CUuraKSMX/view?usp=sharing
4. Виконати тести:

1.На якій висоті знаходиться баскетбольне кільце?

А. 300 см

Б. 295 см

В. 305 см

  1. Що означає правило «24секунд»

А. гравець не має права стояти з м*ячем більше 24 секунд

Б. це час ,який надається команді для атаки кільця суперника

В. гравець не має права більше 24 секунд знаходитись у зоні штрафного кидка

  1. Яка нога вважається опорною при зупинці баскетболіста стрибком з мячем?

А. нога, що стоїть позаду

Б. нога, що першою торкнулась полу

В. нога, що стоїть попереду

  1. Скільки додаткових періодів надається у баскетболі?

А. 1

Б. 2

В. стільки скільки необхідно для визначення переможця

  1. Чи можна торкатися суперника рукою під час гри?

А. можна ,не залежно від ігрової ситуації

Б. неможна

В. і так, і ні, залежно від ігрової ситуації

  1. При якій мінімальній кількості гравців у команді суддя має право розпочати офіційну гру?

А. 4

Б. 3

В. 5

  1. Скільки кроків може зробити гравець, коли м*яч не в контакті з його рукою?

А. два кроки

Б. один крок

В. у цьому випадку кількість кроків не обмежена правилами

  1. Чи є порушенням правил удар по м*ячу кулаком?

А. так

Б. ні

 

В. і так, і ні, залежно від ігрової ситуації

  1. Чи є баскетбол олімпійським видом спорту?

А. так

Б. ні

В. залежить від того у якій країні проводяться Ігри

  1. При якій мінімальній кількості гравців у команді гра зупиняється?

А. 1

Б. 2

В. 3

  1. Який розмір баскетбольного майданчика?

А. 9 х 18

Б. 12 х 24

В. 16 х 32

  1. Де зародилася гра "Баскетбол"?

А. Бразилія

Б. США 

В. Англія

Г. Україна

  1. Назвіть максимальну кількість очок за одне влучення

А. 2 або 3

Б. 3

В. 3 або 4

Г. 5

  1. Що означає правило 8 секунд у баскетболі?

А. Якщо команда оволоділа м’ячем на своїй половині майданчика, вона повинна перевести його за 8 секунд в зону атаки

Б. Стільки часу надається команді для атаки кільця суперника

В. Гравець не може володіти м’ячем більше 8 секунд підряд

Г. Немає такого правила

  1. З якого місця вводиться м’яч у гру, якщо він вийшов за лицьову лінію баскетбольного майданчика?

А. Обов’язково з того місця, де м’яч пересік лицьову лінію

 Б. З того місця де м’яч пересік лицьову лінію (крім відрізку, що входить до трьох секундної зони)

В. Із-за бокової лінії навпроти того місця де м’яч пересік лицьову лінію

Г. З середини майданчика




13.01.21р.

Всім доброго дня!!! 2 семестр ми розпочинаємо з модуля ,,Баскетбол". 

Завдання на сьогоднішнє заняття:

1)Виконати ЗРВ на основі відео:https://www.youtube.com/watch?v=uLDLKSaAP7U&feature=youtu.be

2) Переглянути відеофрагменти матчів і повторити правила гри з баскетболу: https://www.youtube.com/playlist?list=PLiALlxMonBaHpRrYsMc-hz2qTk2bt4NDC

Домашнє завдання: зняти відеоматеріал виконання однієї вправи за бажанням: віджимання, присідання, піднімання тулуба з положення лежачи, підтягування, ....




















-------------------------------------------------------------------------------

26.05.2020

Всім доброго дня!!!

Сьогодні проводимо перевірку знань з модуля ,, Легка атлетика ". Виконані завдання відправляємо на VIBER, Email до 14.00  26.05.2020

1.Що є визначенням  «легка атлетика» ?

а) це різноманітні види бігу, стрибків та метань оздоровчої спрямованості;                б) це вид спорту, який об’єднує вправи в ходьбі, бігу, стрибках, метаннях            та багатоборства, складених з цих видів;                                                             

 в) види вправ, які виконуються легко на відміну від вправ важкої атлетики.   

2.   Легкоатлетичні стрибки включають                                                              

 а)  п’ять видів;

б) чотири види;                                                                                                       

  в) три види.

3.  Які з довгих бігових дистанцій входять до Олімпійських ігор ?

а)  2000 м; 3000 м;

б)  3000 м; 5000 м;

в)  5000 м; 10 000м.

4.Легка атлетика в системі фізичного виховання школярів забезпечує ?

а)  набуття спеціальних знань,поліпшує вміння керувати власними рухами;

б)  можливість занять спортом, підвищення спортивної майстерності;

в)  під час занять - різноманітність фізичних вправ, точність регулювання      навантажень, простоту обладнання місць занять.

5.  Яке значення для гармонійного розвитку людини мають заняття

легкою атлетикою ?

а)  освітнє, спортивне, професійно – прикладне;

б)  виховне, спортивно – розважальне;

в)  оздоровче, освітнє, виховне.

6.Вкажіть періоди і етапи коли легка атлетика виникла як вид спорту ?

а)  Стародавня Греція, середні віки, XIX- XX ст., початок XXI ст.

б)  кінець XIX ст. і до початку I світової війни, період між I та II

світовими війнами, період після II світової війни.

в)  середні віки, XIX ст.

7. Марафонська дистанція це:

а) 39 км.195 м.

б) 40 км. 190 м.

в) 42 км. 195 м.

8. В техніці бігу на середні та довгі дистанції найважливішим є :

а) рухи ногами і руками;

б) рухи руками і тулубом;

в) рухи тулубом та ногами.

9. Який спосіб стрибка у довжину з розбігу найпростіший і природній ?

а) «ножиці»;

б) «зігнувши ноги»;

в) «прогнувшись». 

10.  З якої ноги повинен відштовхуватися спортсмен при виконанні стрибка?

а) махової;

б) поштовхової;

в) не має значення.

11. Техніку спортивного бігу можна розділити на такі частини:

а) старт, біг по дистанції, закінчення бігу, зупинення за лінією фінішу;

б) положення бігуна на старті, стартовий розбіг, біг по основній частині дистанції, фінішування;

в) положення бігуна на старті, стартовий розбіг, біг по основній частині дистанції, фінішування, зупинення за лінією фінішу.

12.Спортсмен який виконує стрибок у довжину з розбігу, найбільшу швидкість у розбігу повинен досягти?

а) в середині розбігу;

б) в кінці розбігу (перед відштовхуванням);

в) на початку розбігу.

13.Правильне положення голови та погляду під час бігу на середні дистанції – це?

а) голова сильно нахилена вниз, погляд направлений під ноги;

б) голова утримується прямо, погляд направлений вперед;

в) голова трішки нахилена вниз, погляд направлений вперед.

14. Як можна метати малий м’яч ?

а) з місця;

б) тільки з розбігу;

в) з місця або розбігу.

15.Фізичною вправою називають?

а) вправу направлену на розвиток сили, швидкості, гнучкості та інших фізичних якостей;

б) рухові дії, які вирішують конкретні завдання;

в) осмислені рухові дії, створені і використані для фізичного удосконалення людини.

16.Засобами технічної підготовки легкоатлета є ?

а) змагальні вправи;

б) спеціальні підготовчі вправи;

в) загально підготовчі.

17.Що робить учень за командою «Увага» в бігу на короткі дистанції?

а) повільно піднімає тіло, випрямляє ноги;

б) повільно піднімає таз трохи вище рівня плечей, і розподіляє вагу рівномірно на руки і ноги;

в) швидко піднімає тіло, випрямляє ноги.

18. Вид легкої атлетики, що вимагає прояву максимальної швидкості?

а) біг на 100 м.;

б) стрибок у довжину;

в) метання диску.

19. Яка команда подається на старті бігу на 2000м.?

а) «Руш!»

б) «На старт,  руш!»

в) « На старт, увага, руш!» 

20. Як вимірюється довжина стрибка?

а) коли обидві ноги приземлюються на одній лінії;

б) до найближчого сліду, який лишається після приземлення;

в) до дальнього сліду, після приземлення. 

21. Які види входять в розділ легка атлетика?

а) біг, футбол, рухливі ігри;

б) біг, стрибки, метання, гімнастика;

в) біг, стрибки, метання.

22. Основні фізичні якості – це?

б) фізична підготовка, фізичний розвиток;

в) сила, витривалість, швидкість, гнучкість, спритність.

23.Легку атлетику називають «Королевою» спорту, чому?

а) має велике прикладне та виховне значення;

б) забезпечує гармонійний розвиток людини;

в) забезпечує загальну і спеціальну фізичну підготовку спортсменів у більшості видів спорту.

24. Які фази техніки виділяють стрибки у довжину з розбігу?

а) розбіг, відштовхування, приземлення;

б) відштовхування, розбіг, приземлення;

в) приземлення, розбіг,відштовхування.


25. Дати розгорнуту відповідь: Олімпійські чемпіони україни ( 10 осіб)




22.05.2020

Завдання на сьогодні:
-повільний біг 1200-1500м;
-метання малого м'яча на дальність;
-біг 60м(2 підходи);
- повторюємо теоретичний матеріал.




21.05.2020

Всім доброго дня!!! Ось і закінчується 2 семестр навчального року. А ми з вами підходимо до закінчення вивчення модуля ,, Легка атлетика ". На протязі занять легкою атлетикою ми з вами повинні були здавати навчальні нормативи( подані в таблиці). Але під час дистанційного навчання їх виконати фактично не можливо, тому на наступному тижні буде проведено опитування у вигляді відкритих та тестових запитань, що допоможе оцінити засвоєння вами теоретичного матеріалу і вашого практичного розуміння виконання певних елементів.
Завданням сьогоднішнього уроку буде:
 -робота над покращенням швидкісних якостей- виконуючи біг 60м з максимальною швидкістю( 4-5 повторень);
- виконання стрибків у довжину з розбігу( за наявності бази виконувати практично );
- стрибки у висоту з розбігу способом переступання, перестрибуючи звичайну мотузку;
- метання малого м'яча на дальність.
Перед виконанням не забуваємо гарно розім'ятися!!!


            Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей

5 рік вивчення

Біг 30 м (с)

Хл.

Більше 6,0

6,0

5,6

5,0

Дівч.

Більше 6,7

6,7

6,0

5,5

Біг 60 м (с)

 

Хл.

Більше 10,4

10,4

9,8

8,8

Дівч.

Більше 11,4

11,4

10,6

10,2

Рівномірний біг (хв.с)

Хл.

1500 м

Більше 7.30

7.30

7.00

6.30

Дівч.

1000 м

Більше 6.20

6.20

5.40

5.20

Стрибок у довжину з місця (см)

Хл.

До 160

160

180

200

Дівч.

До 135

135

150

170

Стрибок у довжину з розбігу способом «прогинаючись» (см)

Хл.

 

До 320

320

340

390

Дівч.

До 250

250

270

300

Стрибок у висоту з розбігу способом «переступання» (см)

Хл.

 

До 90

90

100

115

Дівч.

До 75

75

85

100

Метання малого м’яча на дальність (м)

Хл.

До 26

26

32

40

Дівч.

До 16

16

19

24

18.05.2020

Доброго дня!!!

Сьогодні на уроці вашим завданням буде виконання повільно бігу  1200- 1500м. Перед виконанням не забуваємо зробити гарну розминку. 




12.05-15.05

Всім доброго дня!!! На протязі уроків цього тижня працюєте над опрацюванням теоретичного матеріалу та практичним виконанням вправ. Перед кожним заняттям обов'язково виконуємо розминку( ходьба,біг, стретчинг, ЗРВ, бігові вправи) користуючись вашим багажем знань, або вправами поданими на минулих уроках.

Теоретичний матеріал: 
1) стрибок у довжину з місця- https://www.youtube.com/watch?v=-FCpkqrKIAg
2) біг на дистанції 30м.60м,100м - https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4428
3) метання малого м'яча на дальністьhttps://www.youtube.com/watch?v=LEt1BDzsz0k
4) стрибок у довжину з розбігу- https://www.youtube.com/watch?v=M0xzmTMQw_4


Всі вправи також виконуємо практично!!!

Легка атлетика, практично для всіх видів спорту вважається базовою дисципліною. Біг, стрибки та метання є не тільки складовими частинами багатьох фізичних вправ, але й використовуються у розвитку основних фізичних здібностей.


Легка атлетика - вид спорту, який об`єднує такі спортивні вправи, як ходьбу, біг, стрибки, метання та багатоборства.

Широке використання л/а вправ особливо необхідне в юному віці, оскільки вони сприяють підвищенню функціональних можливостей організму, забезпеченню високої працездатності, успішному вирішенню освітніх, оздоровчих і виховних завдань.


Ходьба - звичайний спосіб пересування людини. При систематичних заняттях ходьбою активізується діяльність серцево-судинної , дихальної та інших систем організму , підвищується обмін речовин , розвивається витривалість. Змагання з ходьби проводяться як на доріжках стадіону , так і на пересіченій місцевості на дистанціях: 3, 5, 10, 15, 20, 30, 50 км.


Біг - є основою всіх видів спорту. У процессі занять бігом виховуються вольові якості, вміння розраховувати свої сили та долати перешкоди. Біг розрізняють по дистанціях на спринтерський, це від 30 метрів до 400м. Стаєрський від 500м. до 2000м. та на довгі дистанції від 3000м. до 10000м., і марафон 42км.195м.


Метання - фізична вправа, метою якої є переміщення снаряда в просторі на якомога більшу відстань. Метання характеризуються міцними, короткочасними (вибуховими) зусиллями, у яких задіяні різні групи м`язів: рук, ніг, плечового поясу та тулуба. Метання розвиває силу, швидкість, координацію рухів.


08.05.2020


Сьогодні теоретично повторюємо, як виконується стрибок у довжину з місця,біг 100м,метання малого м'яча на дальність, стрибки у довжину з розбігу  способом ,,зігнувши ноги". За наявності можливостей та інвентарю обов'язково після теоретичного засвоєння, практичне удосконалення.



07.05.2020

Доброго дня!!!

Сьогодні ви повинні повторити техніку бігу на дистанції 60м,100м. Практично виконати 10-12 ривочків на відстані 25-30 м з низького старту. Далі виконуєте стрибочки у висоту з розбігу та метання малого м'яча на дальність. Повторюєте теорі. виконання стрибка у довжину з розбігу способом ,,зігнувши ноги"
Перед виконанням не забуваємо про гарну розминку.





05.05.2020

Доброго дня!!! З сьогоднішнього заняття ми розпочинаємо вивчення модуля ,,легка атлетика" і проводимо перевірку засвоєння знань з модуля ,,футбол".

Як і на кожному занятті виконуємо розминку. Після чого теоретично опрацьовуємо матеріал та практично його виконуємо.

2. Техніка виконання стрибка у довжину з місця https://www.youtube.com/watch?v=-FCpkqrKIAg
3Техніка виконання стрибка удовжину з розбігу https://www.youtube.com/watch?v=M0xzmTMQw_4
4. Біг на короткі дистанції https://www.youtube.com/watch?v=JL9s0ny5VwE


Перевірка засвоєння знань модуль ,,футбол"

1. Яка країна вважається батьківщиною футболу? 

   а) Іспанія;        б) Голландія;          в) Англія.

2.  Скільки таймів у футболі?

а) 3;      б) 2;      в) 1

3. Людина яка контролює правила гри:

   а) спостерігач;         б) суддя;            в) експерт.

4.  Початком гри вважається: 

а) викидання м’яча із-за бокової лінії; 
б) правильно виконаний удар з центра поля; 
в) вкидання м’яча воротарем.

5. Чи зараховується м‘яч забитий з кутового удару? 

а) так;             б) ні.

6. За що гравцеві дають жовту картку.?
а) за гол у ворота;
б) за порушення правил;
в) за не влучення м’яча у ворота.
7. Який склад футбольної команди (не мініфутбольної)?
а) 10;       б) 12;      в) 11.
8. Способи ведення м'яча:
а) по дузі;      б) змійкою;      в) рукою.
9. Чим можна жонглювати м'яч?
а) рукою;      б) ногою;      в) стегном.
10. Що має робити воротар коли м'яч летить у ворота?
а)  відбити його;
б) спіймати його;
в) дати йому змогу влучити у ворота.
11. Чи дозволяється захиснику брати м'яч руками у своєму штрафному майданчику?
а) так;        б) ні.
12. Тривалість одного тайму у футболі?
а) 44 хв.;         б) 47 хв.       в) 45 хв.
13. Як перекладається з англійської «foot» - «ball»?
a) немає правильної відповіді    б) рука – м'яч   в) рука – нога   г) нога – м’яч    д) гра – м’яч

14. Гра у футболі закінчується, коли:

a) закінчуються 90 хв. гри     б) пролунає фінальний свисток арбітра
в) подає знак четвертий арбітр  

15. За що призначається штрафний удар в футболі?
a) такого порушення не існує           б) за гру рукою
  в) за порушення правил ведення
16. Час перерви між першим і другим таймами у футболі складає:

a) 15 хвилин             б) 20 хвилин            в) 10 хвилин             г) 5 хвилин      д) 30 хвилин


17. Як називається будь-який обманний маневр у футболі?

a) дабл            б) шейк                    в) фінт           г) сленг         д) брейк

Дати відкриті відповіді

18. Якими частинами стопи можна виконувати удари по м'ячу? Техніку виконання одного із ударів розписати.

19. Штрафний удар- це, пенальті- це
20. Тактика гри - це
21. Якими частинами стопи можна виконувати ведення м'яча?
22. Наведіть приклад 2 обманних рухів.

23. Встановіть відповідність між жестами арбітрів, асистентів арбітра в футболі та їх значенням:



1). Асистент арбітра піднімає горизонтально прапорець догори і сигналізує про це арбітра в полі
2). Арбітр контролює виконання удару з місця, де сталося порушення
3). Арбітр особисто показує гравцеві червону картку та контролює його вихід за межі поля
4). Арбітр підняв руку догори над головою і не опускає її до виконання удару по м’ячу
a). Заміна гравця
b). Штрафний удар
c). Вільний удар
d). Вилучення гравця

24.  Встановіть відповідність між  об’єктами та їх розмірами в футболі:

1). Радіус центрального кола
2). Довжина футбольного поля(FIFA)
3). Висота футбольних воріт
4). Довжина воротарського майданчика
a). 9,15 м
b). 105 м
c). 5,5 м
d). 2,44 м

25.  Дайте коротку відповідь на запитання

1.Спосіб відбору м'яча у футболі, при якому гравець, що захищається, під час падіння, підкочуючись, вибиває м'яч у нападника – це…

2. Пас у футболі, безпосередньо після якого був забитий гол – це … передача.
3. Моменти у футболі, коли зупинена суддею гра відновлюється виконанням вільного, штрафного або кутового ударів, або вкиданням м'яча з-за бокової лінії – це  … положення






30.04.2020

Всім доброго дня!!!

Я думаю, що правила гри з футболу та мініфутболу ви засвоїли, розібралися з технікою виконання багатьох технічних елементів, як вони виконуються в теорії і практиці. На сьогоднішньому  занятті ми повинні з Вами були б здавати навчальні норматив- 5 ударів по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених способів у гандбольні ворота або задану половину футбольних воріт з відстані 16,5 м (з-за меж штрафного майданчика) та 5 ударів по м’ячу серединою лоба на точність у руки партнерові. Так, як здати його практично буде важко,але можливість є, для цього вам треба зняти відео по можливості, як ви виконуєте 5 ударів по воротам або за їх відсутності просто в стіну де буде оцінена техніка виконання з відстані, а також удари по м'ячу середньою частиною лоба. Тим хто не зможе зробити це практично, в кінці модуля футбол буде проведено опитування.

А на сьогоднішньому занятті я пропоную Вам самостійно обрати собі технічні елементи, які у вас не дуже добре виходять, та попрацювати над їх вдосконаленням( наприклад жонглювання ногою, ведення м'яча підошвою, удари зовнішньою частиною підйому, фінт ,,ударом'' і т.д.). Але перед виконанням не забудьте дуже гарно розім'яти суглоби та м'язи.
В кінці заняття попрацюйте над фізичною підготовкою. 



28.04.2020

Всім доброго дня!!! Я думаю, що правила гри з футболу та мініфутболу ви засвоїли, теоретично розібралися,як виконуються технічні елементи, а також вдосконалювали практичні навички технічних елементів. Для повторення опрацюйте матеріал https://drive.google.com/file/d/1Usg1ekPUkGDxMFv-5atDwXfxqbQ8kfYf/view?usp=sharing. А на сьогоднішньому занятті я пропоную Вам самостійно обрати собі технічні елементи, які у вас не дуже добре виходять, та попрацювати над їх вдосконаленням( наприклад жонглювання ногою, ведення м'яча підошвою, удари зовнішньою частиною підйому, фінт ,,ударом'' і т.д.). Але перед виконанням не забудьте дуже гарно розім'яти суглоби та м'язи.
В кінці заняття попрацюйте над фізичною підготовкою. 





23.04.2020


1. Повільний біг 5 хв.
3. ЗРВ - 10 вправ
4. https://www.youtube.com/watch?v=06JigKml3Jo
5. Вдосконалюємо технічні елементи: удари по м'ячу ногою; зупинки м'яча ногою,стегном,грудьми; фінти; ведення м'яча.
6. Повторюємо і вивчаємо правила гри з футболу та мініфутболу( розміри і розмітка майданчика; штрафний удар, вільний удар, пенальті; введення аутів, кутових; постановка стінки)
7. Переглянути фрагмент матчу з футболу    https://www.youtube.com/watch?v=AzLDYtjjDDU&vl=uk
та мініфутболу  https://www.youtube.com/watch?time_continue=80&v=DRoo2BjgcXU&feature=emb_logo





21.04.2020

Доброго дня шановні учні!!! 

Якщо погодні умови дозволяють, то не засиджуйтесь в будівлі, а краще вийдіть на свіже повітря і всі практичні завдання виконуємо там.

Починаємо заняття, як і завжди з розминки, тому спочатку виконуємо повільний біг (5 хв.), стретчинг(12 вправ), ЗРВ ( 12 вправ), бігові вправи(10 вправ).

Далі переходимо до вдосконалення технічних елементів: Удари по м'ячу внутрішньою, середньою та зовнішньою частинами підйому; ведення м'яча вивченими способами зі зміною напрямку руху; фінти https://www.youtube.com/watch?v=L8taGwfp2sU

Опрацьовуємо теоритичний матеріал

 Техніка гри воротаря

Технічні прийоми гри воротаря і польового гравця істотно різняться. Це зумовлено тим, що воротарю в межах штрафного майданчика дозволено грати руками. Воротар користується і необхідним арсеналом техніки польового гравця.
1.2.1 Ловлення м'яча
Основний спосіб техніки гри воротаря. Найчастіше він ловить м'яч обома руками. Залежно від напрямку, траєкторії і швидкості руху м'яча ловлення виконують знизу, зверху чи збоку. Ловлення м'яча, точка перетинання траєкторії якого з лінією воріт через ігрову ситуацію знаходиться на значній відстані від воротаря, здійснюється в падінні. Воротар постійно переміщується до такої передбачуваної точки.
Мал. 32 Ловлення м’яча, який котиться знизу
Ловлення знизу використовується для оволодіння м'ячами, котрі котяться, опускаються і низько (до рівня живота) летять назустріч воротарю. У підготовчій фазі воротар нахиляється вперед і опускає руки вниз (мал. 32). Долоні звернені до м'яча, пальці трохи розставлені. Руки не повинні бути надмірно напружені. Ноги зімкнуті, прямі чи трохи зігнуті. М'яч підхоплюють кистями знизу і підтягують до живота.
Мал. 33 Ловлення м’яча зверху
Ловлення зверху застосовується для оволодіння м'ячами, котрі летять по середньовисокій (на рівні грудей і голови), високій і спадній траєкторії (мал. 33). Займаючи вихідне положення, воротар виносить ледь зігнуті руки уперед чи уперед - вгору. Долоні, повернені до м'яча, з розставленими і напівзігнутими пальцями, утворять своєрідну півсферу. Швидкість м'яча гаситься за рахунок поступливого руху кистей і згинання рук. М'ячі, котрі високо летять, слід ловити двома руками зверху в стрибку.
Ловлення у падінні - ефективний спосіб оволодіння м'ячами, направленими зненацька, точно і сильно убік від воротаря; перехоплення передач уздовж воріт; відбирання м'яча в ногах у суперника.
Відомі два варіанти ловлення: без фази польоту і з фазою. Перший варіант застосовують звичайно для ловлення м'ячів, котрі котяться на відстані 2-2,5 м збоку від воротаря. Попередньо воротар робить широкий крок, спрямовуючи руки до м'яча. Падіння відбувається "перекатом": спочатку до землі доторкається гомілка, потім стегно і тулуб. Витягнуті паралельно руки загороджують шлях м'ячу.
Для ловлення м'ячів, котрі летять на значній відстані, використовується падіння з фазою польоту (мал. 34). Попередньо роблять один чи два швидких приставних кроки в напрямку польоту м'яча. Поштовх робить ближня до нього нога. Руки найкоротшим шляхом активно виносяться до м'яча. Ловлення здійснюють у фазі польоту. Після оволодіння м'ячем - групування.
Приземлення відбувається в такій послідовності: спочатку на передпліччя, потім на плече, тулуб і ноги.
Мал. 34 Ловлення м’яча в падінні
1.2.2 Відбивання м'яча
Якщо не можна виконати ловлення (через протидію суперника, велику силу удару, важкодосяжність м'яча і.) - м'яч відбивають. Назустріч м'ячу, котрий летить, швидко виноситься одна чи дві руки. Відбивання здійснюють найчастіше долонями (іноді удар м'яча припадає на передпліччя). М'яч рекомендується спрямовувати в бокову сторону від воріт.
Мал. 35 Відбивання м’яча
М'ячі, котрі летять на значній відстані від воротаря, слід відбивати однією рукою в падінні. Щоб перепиняти "прострільні" і "навісні" передачі, воротарю необхідно відбити м'яч на значну відстань. Для цього застосовується удар по м'ячу одним чи двома кулаками. Воротар відбиває м'яч на місці, у кроці, після різних переміщень і, особливо часто, у стрибку (мал. 35).
1.2.3 Переведення м'яча
Мал. 36 Переведення м’яча руками в стрибку
До переведень відносяться дії воротаря, мета яких - спрямувати м'яч, котрий летить у ворота, через верхню перекладину. В основному переводяться м'ячі, котрі летять сильно і по високій траєкторії над воротарем чи збоку від нього. Переведення трохи нагадує відбивання м'яча. Його виконують однією чи двома руками (мал. 36). Важкодосяжні м'ячі переводяться в падінні.
1.2.4 Кидки м'яча
Кидки виконуються однією і двома руками. Кидок однією рукою дозволяє більш точно направити партнеру м'яч. Застосовуються такі способи кидка: зверху і знизу. Найбільш розповсюджений кидок зверху. У цьому випадку м'яч можна направити по різних траєкторіях, на значну відстань і з достатньою точністю (мал. 37). Кидки виконуються на місці й у кроці. Використання їх у русі суворо регламентується правилами.
Мал. 37 Кидок м’яча згори








17.04.2020

Тема уроку: Ведення м’яча  контролюючи  та відпускаючи його від себе на 8–10 м.   Зупинки м’яча підошвою, внутрішньою стороною стопи, стегном та грудьми у русі Взаємодії в обороні при рівному співвідношенні сил і за чисельної переваги суперника

1. Біг на місці 4 хв.
2. Загальнорозвивальны вправи 12-15 вправ
3. Виконуємо жонглювання м'ячем
4. Зупинки м’яча підошвою, внутрішньою стороною стопи, стегном та грудьми у русі( в парі або біля стіни після відскоку м'яча)
5. Ведення м'яча вивченими способами


Домашнє завдання: Згадуємо з уроків фізичної культури або шукаємо в мережі інтернет техніку виконання обманних рухів(,,фінтів'') і вдосконалюємо їх виконання. В письмовій формі дати відповідь на запитання: ,, Чим футбол відрізняється від мініфутболу". Відповіді надсилаємо VIBER або E-mail до 21.04.2020





16.04.2020

Доброго дня!!! Завдання на сьогодні буде вдосконалювати набуті технічні елементи,а саме ведення, жонглювання, фінти, удари. Перед виконанням обов'язково зробити стретчинг та ЗРВ. Після того,як зробите все, попрацюйте над розвитком сили м'язів рук. Всім гарного дня!!!






14.04.2020


Всім доброго дня!!! Сьогодні ми продовжуємо вивчення елементів футболу і за можливості всі вправи з м'ячем виконувати практично.
Для початку, як і на початку кожного заняття ми повинні провести розминку. Тому  виконуємо: 
1) біг на місці, протягом 4 хв.  
2) стретчинг (згадуємо вправи з уроків або з відео минулих уроків)- 10-12 вправ
3) загальнорозвивальні вправи(згадуємо вправи з уроків або з відео минулих уроків)- 12-15 вправ
4) виконуємо фінти вивчені напротязі уроків
5) жонглювання м'ячем ногою, бедром
6) ведення м'яча вивченими способами
7) самостійно в інтернеті знайти жести головного, та бокових суддів і вивчити їх, засвоєння матеріалу буде перевірено в перші дні занять у школі.
8) колове тренування фізичної підготовки( кількість повторень в залежності від вашої підготовки)




10.04.2020

Тема уроку: Удари по м'ячу ногою. Відбирання м'яча атакуючи суперника спереду, збоку, ззаду. Вкидання м'яча вивченими способами на дальність. Взаємодія з партнерами під час організації атаки

1.Виконати вправи за посиланням:

3.Удари по м'ячу ногою 


4. Відбирання м'яча

5. Вкидання м'яча з-забокової лінії

6. Взаємодія з партнерами під час організації атаки

7. Виконати вправи для м'язів пресу ( виконувати по 30с кожну вправу)
https://www.youtube.com/watch?v=vtV5tCTTz7U



09.04.2020

Доброго дня всім!!! З сьогоднішнього дня розпочинаємо вивчення модуля ,,ФУТБОЛ'' та проводимо перевірку знань з модуля ,,Волейбол"


1. Виконуємо біг на місці- 3 хв.
2. Виконуємо вправи на розтягування м'язів ,,стретчинг,,- ПЕРЕЙТИ ЗА ПОСИЛАННЯМ
3. Виконуємо ЗРВ(зарядка)- згадуємо вправи з уроків фізкультури
4. Пройти тести та надіслати на VIBER або E-mail до 10.04.2020
5. Правила гри з футболу


6.Удари по м'ячу ногою та ведення м'яча
 https://www.youtube.com/watch?v=ArHKXvp0H4A
https://www.youtube.com/watch?v=NWGXKNwy8pg
https://www.youtube.com/watch?v=OnkvZxUhFNo

Тестові завдання з модуля «Волейбол»
1. Приймаючи м’яч обома руками знизу, не рекомендують робити це на:
          а) стиснуті кулаки;
          б) розкриті долоні;
          в) зігнуті передпліччя.
2. Який спосіб прийому м’яча слід застосовувати, якщо подача сильна та м’яч дещо не долітає до гравця?
          а) зверху обома руками;
          б) знизу обома руками;
          в) обома руками знизу.
3. Якої подачі не існує?
          а) верхньої прямої;
          б) нижньої бічної;
          в) обома руками знизу.


4. Якщо під час подачі м’яча торкнувся сітки та перелетів на бік суперника, то:
           а) подачу повторюють;
           б) гра триває;
           в) подачу вважають програною.
5. Які дії або терміни із запропонованого  переліку належать до волейболу: 1) очко;           2)  гол; 3) зона; 4) пенальті; 5) підсікання; 6) перехід; 7) блок; 8) поза грою; 9) партія;  10)  штрафний удар.
           а) 1,3,6,7,9;
           б) 1,2,5,7,10;
           в) 2,4,6,8.
6. Вистрибування на блок виконують поштовхом:
          а) однією ногою;
          б) обома ногами.
7. Основний спосіб передачі м’яча у волейболі:
          а) передача знизу двома руками;
          б) передача двома руками зверху;
          в)передача однією рукою знизу.
8. Верхню передачу м’яча виконують, приймаючи м’яч на:
          а) усі пальці обох рук;
          б) великий і вказівний пальці обох рук;
          в) долоні.
9.  Гравці яких зон можуть брати участь у груповому блокуванні?
           а)  1,2,3;
           б) 2,3,4;
           в) 3,4,5;
10. На великих змаганнях з волейболу гра містить :
           а) 2 партії;
           б) 3 партії;
           в) 5 партій;
11. До скількох очок ведуть рахунок у вирішальній (3 – й або 5 – й) партії?
           а) до 10;
           б) до 20;
           в) до 15.

12. Обов’язковою  умовою правильного виконання верхньої передачі м’яча є:
          а) набуття гравцем стійки волейболіста;
          б) своєчасний вихід гравця під м’яч та обирання вихідного положення;
          в) своєчасне   згинання та розгинання ніг.
13. Чи допускають команду волейболістів до участі в змаганнях, якщо в її складі 5 гравців?
          а) не допускають;
          б) допускають;
          в) допускають за згодою команди суперника.
14. Подачу здійснює гравець зони:
          а) 2;
          б) 1;
          в) 6.
15. Яка фаза є основною під час подачі:
          а) ударний рух;
          б) підкидання м’яча;
          в) опускання рук.
16. Найефективніший вид нападу це :
          а) подача;
          б) передача;
          в) нападаючий удар.
17. Назвіть скільки часу відводиться на виконання подачі:
          а) 10 сек.;
          б) 8 сек.;
          в) 5 сек.
18. Визначте коли волейбол став олімпійським видом спорту:
          а) 1935р.
          б) 1957р.
          в) 1964р.
19. Назвіть розміри волейбольного майданчика:
          а) 20х10м
          б) 25х15м
          в) 18х9м.
20. Назвіть де виник волейбол:
          а) Іспанія
          б) Англія
          в) США
21. Що в перекладі означає гра у волейбол:
          а) ручний м’яч ;
          б) стрімкий м’яч; 
          в) літаючий м'яч;
22. Визначте кількість основних гравців у волейболі:
          а) 6;
          б) 7;
          в) 5;


23. Визначте висоту сітки для чоловіків:
          а) 2м 35см;
          б) 2м 24см;
          в) 2м 43см.
24. Скільки волейболістів можуть водночас перебувати на волейбольному майданчику під час змагань?
          а) 10;
          б) 14;
          в) 12;
25. Якщо після дозволу судді на подачу гравець, який подає, підкинув м'яч і не завдав удару, то подачу:
          а) уважають програною;
          б) повторює той самий гравець;
          в) повторює інший гравець цієї самої команди.
26. Часто під час неправильного прийому м’яча зверху відбувається розтягнення зв'язок великого пальця руки. Чого не можна робити, надаючи першу долікарську допомогу?
          а) охолоджувати ушкоджений суглоб;
          б) зігрівати ушкоджений суглоб;
          в)   звертатись до лікаря.
27. Під час верхньої передачі м’яча на велику відстань передача завершується:
          а) коротким рухом рук і повним випрямленням ніг;
          б) напівзігнутими руками;
          в) повним випрямленням рук і ніг.
28.  Яка подача за рахунок зміни траєкторії польоту м’яча що летить?
          а)  силова;
          б) планеруюча;
          в) пряма.
29. Гравці яких зон можуть брати участь у виконанні нападаючого удару:
          а) 1,2,3;
          б) 4,5,6;
          в) 2,3,4.
30. У груповому блокуванні беруть участь гравці зон:
          а) 2,3,4;
          б) 3,4,1;
          в) 5,3,4.
31. Засновником гри у волейбол є:
          а) Холгер Нільсон;
          б) Джеймс Нейсміт;
          в)  Вільям Морган.


32. Найефективніший вид захисту це:
          а) прийом м’яча;
          б) блокування м’яча;
          в) передача м’яча.
33.  Волейбол з’явився у:
          а) 1895р.
          б) 1891р.
          в) 1896р.
34. Партія у волейболі триває:
          а) до 20 очок з розривом у 3 очка;
          б) до 25 очок з розривом у 1 очко;
          в) до 25 з розривом у 2 очки.
35. Визначте висоту сітки для жінок:
          а) 2м 20см;
          б) 2м 43см;
          в) 2м 24см.

36.  Психологічна підготовка розвиває:
          а) фізичні якості;
          б) морально – вольові;
          в) практичні.
37. Хто з гравців не може бути капітаном команди:
          а) захисник;
          б) ліберо;
          в) нападаючий.

38.Яку форму має майданчик у волейболі?
          а) прямокутну;
          б) трикутну;
          в) квадратну.
39. Кому з гравців дозволяється звертатися до судді?
          а) ліберо;
          б) захиснику;
          в) капітану команди.
40. Як дозволяється здійснювати прийом подачі:
          а) головою;
          б) руками;
          в) ногою.
41. До техніки гри у волейбол відноситься:
          а) ловіння м’яча;
          б) подача м’яча ;
          в) зупинка м’яча .

42. Чи дозволено блокувати м'яч з  подачі суперника?
          а) так;
          б) ні;
43. Індивідуальні тактичні дії  в нападі у волейболі  включають в себе:
          а) прийом м’яча ;
          б) взаємодія трьох гравців 
          в) тактика передач.
44. До технічних прийомів у захисті у волейболі належать:
          а) передача м’яча ;
          б) прийом м’яча ;
          в) подача м’яча.
45. Назвіть засоби заключної частини уроку  з волейболу:
          а) вправи  на розвиток спеціальних рухових якостей;
          б) організація вправ;
          в) вправи на розслаблення м’язів ;
46. Подачу у волейболі за правилами змагань треба виконувати:
          а) до свистка судді;
          б) після свистка судді ;
          в) під час свистка судді.
47. Групові тактичні дії в нападі включають в себе:
          а) тактику нападаючих ударів;
          б) взаємодію двох і трьох гравців;
          в) самострахування.

48. Назвіть засоби підготовчої частини уроку з волейболу:
          а) двосторонні навчальні ігри;
          б) вправи на розслаблення м'язів ;
          в) вправи із загального розвитку в русі на місці.
49. Коли гравець виконує  подачу стоячи обличчям до сітки це подача:
          а) пряма;
          б) на точність;
          в) бокова.
50. В якому році створена міжнародна федерація з волейболу:
          а) 1936р.
          б) 1947р.
          в) 1960р.
51. Подача у волейболі за рахунок швидкості м’яча що летить:
          а) націлена;
          б) силова;
          в) планеруюча.
52. За виграш у партії команда отримує:
          а) 1 очко;
          б) 3 очка;
          в) 2 очка.
53. Волейбол – це:
          а) рухлива гра;
          б) командна гра;
          в) спортивна гра.
54. Специфічні особливості техніки гри у волейбол:
          а) обмежена кількість ударів (не більше як три);
          б) висока сітка;
          в) все вище назване.
55. Визначте види нападаючих ударів:
          а) прямий;
          б) боковий;
          в) все вище назване.
56. Визначте спрощену умову під час навчання передачі м’яча двома руками зверху:
          а) передача в парах у русі;
          б) передача в парах на місці;
          в) передача в парах після переміщення  вправо і вліво приставними кроками.
57. Визначте послідовність виконання фаз нападаючого удару:
          а) замах руки і удар;
          б) приземлення;
          в)   стрибок.
58. Визначте послідовність періодів планування:
          а) змагальний період;
          б) перехідний період;
          в) підготовчий період.
59. Визначте послідовність навчання техніки виконання верхньої прямої подачі:
          а) підкидання м’яча і удар;
          б) імітація всього циклу рухів з підкиданням м’яча;
          в) подачі в  напрямку сітки.
60. Визначте засоби основної частини уроку з волейболу:
          а) ігрові вправи;
          б) вправи з м’ячем на оволодіння технічними прийомами і тактичними діями;

          в) вправи із загального розвитку: в русі, на місці, з м’ячами.





07.04.2020р.

1. Виконуємо біг на місці - 4хв.
2. Стрейтчинг:
 https://www.youtube.com/watch?v=3W0ZeSd4XX0

3. ЗРВ( загально-розвивальні вправи) :
https://drive.google.com/file/d/1TjjEpjLSB8mFdmXYFEXZ2kJWgue7hqBY/view?usp=sharing

4. Нападаючий удар:
https://www.youtube.com/watch?v=k7GWUyxChbo

5. Передача м'яча  двома руками зверху за спину
https://www.youtube.com/watch?v=awk0qDbQdlo

6. Жести судді
https://www.youtube.com/watch?v=ASBIH4xQfNA

7. Повторити правила гри з волейболу:
http://fvu.in.ua/images/judge-documentation/Pravyla_2017-2020.pdf

8. Виконати віджимання та піднімання тулуба з положення лежачи чередуючи(відж-прес-відпочинок 30-45с.- відж-прес-...) 
хл. відж.- 20,16,12; прес- 20,15,10
дів. відж.(можна з упору на коліна)- 10,8,6; прес- 12,10,8

Немає коментарів:

Дописати коментар