30.05.22
Доброго ранку!!!
Завдання на сьогодні:1.Біг 500-800м2. Стретчінг, ЗРВ 3. Вдосконалюємо техніку метання м'яча та стрибка у висоту з розбігу
27.05.22
Доброго ранку!!!
1. https://youtu.be/WFt9O_6ilsE2. https://youtu.be/B79YfY8bW9c
23.05.22
Доброго ранку!!!
1.Комплекс ЗРВ: https://youtu.be/twEBhqvVwUU2.Вдосконалюємо техніку метання малого м'яча на дальність та стрибка у довжину з розбігу.3. Вправи для м'язів живота: https://youtu.be/9YvWwMmIJIU
16.05-20.05.22
Всім доброго дня!!! Протягом уроків цього тижня працюєте над опрацюванням теоретичного матеріалу та практичним виконанням вправ. Перед кожним заняттям обов'язково виконуємо розминку( ходьба,біг, стретчинг, ЗРВ, бігові вправи) користуючись вашим багажем знань, або вправами поданими на минулих уроках.
Теоретичний матеріал: 1) стрибок у довжину з місця- https://www.youtube.com/watch?v=-FCpkqrKIAg2) біг на дистанції 30м.60м,100м - https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/44283) метання малого м'яча на дальність- https://www.youtube.com/watch?v=LEt1BDzsz0k4) стрибок у довжину з розбігу- https://www.youtube.com/watch?v=M0xzmTMQw_4
Всі вправи також виконуємо практично!!!
13.05.22
Всім доброго дня!!!
Розпочинаємо вивчення модуля ,,легка атлетика''
Вправи для розминки:https://youtu.be/UA5BQEEWpaQhttps://youtu.be/_buX6YvXSPg
Переглядаємо відеоматеріал техніки виконання вправ та виконуємо практично:1) стрибок у довжину з місця- https://www.youtube.com/watch?v=-FCpkqrKIAg2) біг на дистанції 30м.60м- https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/44283) метання малого м'яча на дальність- https://www.youtube.com/watch?v=LEt1BDzsz0k
У кінці заняття працюєте над фізичною підготовкою
https://youtu.be/wKTjbB3wE1o
09.05.22
Доброго ранку!!!
Зарядка
Тест з футболу
06.05.22
Доброго ранку!!!
https://youtu.be/BUY8FM0o52c
Повторюємо правила гри з футболу, готуємся до тестування. Вдосконалюємо вивчені технічні елементи.
03.04.22
Доброго ранку!!!
Завдання на сьогодні:
1) комплекс ЗРВ- https://www.youtube.com/watch?v=6uaRoW222-0
2)індивідуальна робота з мячем- https://www.youtube.com/watch?v=FKucjmF6fWE
29.04.22
26.04.22
Доброго дня!!!
Тема уроку: Удари по м'ячу ногою. Відбирання м'яча атакуючи суперника спереду, збоку, ззаду. Вкидання м'яча вивченими способами на дальність. Взаємодія з партнерами під час організації атаки
1. Техніка гри воротаря( матеріал поданий у кінці уроку)
2.Розминка https://www.youtube.com/watch?v=tXpz-tzxB-w
3.Удари по м'ячу ногою
4. Відбирання м'яча
5. Вкидання м'яча з-забокової лінії
6. Взаємодія з партнерами під час організації атаки
7. Виконати вправи для м'язів пресу ( виконувати по 30с кожну вправу)
https://www.youtube.com/watch?v=vtV5tCTTz7U
https://www.youtube.com/watch?v=vtV5tCTTz7U
Техніка гри воротаря
Технічні прийоми гри воротаря і польового гравця істотно різняться. Це зумовлено тим, що воротарю в межах штрафного майданчика дозволено грати руками. Воротар користується і необхідним арсеналом техніки польового гравця.1.2.1 Ловлення м'ячаОсновний спосіб техніки гри воротаря. Найчастіше він ловить м'яч обома руками. Залежно від напрямку, траєкторії і швидкості руху м'яча ловлення виконують знизу, зверху чи збоку. Ловлення м'яча, точка перетинання траєкторії якого з лінією воріт через ігрову ситуацію знаходиться на значній відстані від воротаря, здійснюється в падінні. Воротар постійно переміщується до такої передбачуваної точки.
Мал. 32 Ловлення м’яча, який котиться знизуЛовлення знизу використовується для оволодіння м'ячами, котрі котяться, опускаються і низько (до рівня живота) летять назустріч воротарю. У підготовчій фазі воротар нахиляється вперед і опускає руки вниз (мал. 32). Долоні звернені до м'яча, пальці трохи розставлені. Руки не повинні бути надмірно напружені. Ноги зімкнуті, прямі чи трохи зігнуті. М'яч підхоплюють кистями знизу і підтягують до живота.
Мал. 33 Ловлення м’яча зверхуЛовлення зверху застосовується для оволодіння м'ячами, котрі летять по середньовисокій (на рівні грудей і голови), високій і спадній траєкторії (мал. 33). Займаючи вихідне положення, воротар виносить ледь зігнуті руки уперед чи уперед - вгору. Долоні, повернені до м'яча, з розставленими і напівзігнутими пальцями, утворять своєрідну півсферу. Швидкість м'яча гаситься за рахунок поступливого руху кистей і згинання рук. М'ячі, котрі високо летять, слід ловити двома руками зверху в стрибку.Ловлення у падінні - ефективний спосіб оволодіння м'ячами, направленими зненацька, точно і сильно убік від воротаря; перехоплення передач уздовж воріт; відбирання м'яча в ногах у суперника.Відомі два варіанти ловлення: без фази польоту і з фазою. Перший варіант застосовують звичайно для ловлення м'ячів, котрі котяться на відстані 2-2,5 м збоку від воротаря. Попередньо воротар робить широкий крок, спрямовуючи руки до м'яча. Падіння відбувається "перекатом": спочатку до землі доторкається гомілка, потім стегно і тулуб. Витягнуті паралельно руки загороджують шлях м'ячу.Для ловлення м'ячів, котрі летять на значній відстані, використовується падіння з фазою польоту (мал. 34). Попередньо роблять один чи два швидких приставних кроки в напрямку польоту м'яча. Поштовх робить ближня до нього нога. Руки найкоротшим шляхом активно виносяться до м'яча. Ловлення здійснюють у фазі польоту. Після оволодіння м'ячем - групування.Приземлення відбувається в такій послідовності: спочатку на передпліччя, потім на плече, тулуб і ноги.
Мал. 34 Ловлення м’яча в падінні1.2.2 Відбивання м'ячаЯкщо не можна виконати ловлення (через протидію суперника, велику силу удару, важкодосяжність м'яча і.) - м'яч відбивають. Назустріч м'ячу, котрий летить, швидко виноситься одна чи дві руки. Відбивання здійснюють найчастіше долонями (іноді удар м'яча припадає на передпліччя). М'яч рекомендується спрямовувати в бокову сторону від воріт.
Мал. 35 Відбивання м’ячаМ'ячі, котрі летять на значній відстані від воротаря, слід відбивати однією рукою в падінні. Щоб перепиняти "прострільні" і "навісні" передачі, воротарю необхідно відбити м'яч на значну відстань. Для цього застосовується удар по м'ячу одним чи двома кулаками. Воротар відбиває м'яч на місці, у кроці, після різних переміщень і, особливо часто, у стрибку (мал. 35).1.2.3 Переведення м'яча
Мал. 36 Переведення м’яча руками в стрибкуДо переведень відносяться дії воротаря, мета яких - спрямувати м'яч, котрий летить у ворота, через верхню перекладину. В основному переводяться м'ячі, котрі летять сильно і по високій траєкторії над воротарем чи збоку від нього. Переведення трохи нагадує відбивання м'яча. Його виконують однією чи двома руками (мал. 36). Важкодосяжні м'ячі переводяться в падінні.1.2.4 Кидки м'ячаКидки виконуються однією і двома руками. Кидок однією рукою дозволяє більш точно направити партнеру м'яч. Застосовуються такі способи кидка: зверху і знизу. Найбільш розповсюджений кидок зверху. У цьому випадку м'яч можна направити по різних траєкторіях, на значну відстань і з достатньою точністю (мал. 37). Кидки виконуються на місці й у кроці. Використання їх у русі суворо регламентується правилами.
Мал. 37 Кидок м’яча згори






25.04.22
Доброго ранку!!!
Завдання на сьогодні:1. Біг 500-1000м2. Стретчінг та ЗРВ( згадуємо вправи з уроків)3. Вдосконалюємо техніку ударів по м'ячу внутрішньою, середньою та зовнішньою частинами підйому.4. Вдосконалюємо обманні рухи ,,фінти'' та жонглювання м'яча ногою5. Повторюємо правила гри з футболу6. Виконати згинання та розгинання рук в упорі лежачі:Хл.- 20,15,15, 10Дів.(з упору на коліна)- 12,10,10,6
присідання: хл.- 30,26,20,20; дів.- 25,22,20,18
22.04.22
Доброго дня!!!
1. Стретчінг та ЗРВ:
2. Зупинка м'яча, що летить
https://www.youtube.com/watch?v=pZqCgibmmWs
3. Удари по мячу ногоюяк виконати сильний удар
кручений удар
4. Фінти
5. Тренування на всі групи м'язів
6. Правила гри з футболу
19.04.22
18.04.22
Доброго ранку!!!
1.Правила гри з футболу:https://youtu.be/cKW1UZPJ-uY2. Розминкаhttps://youtu.be/DT4vKonsA7Ahttps://youtu.be/4haWnkonphE3. Вдосконалюємо техніку ведення м'яча всіма частинами стопи та ударів по м'ячу ногою. Виконання обманних рухів ,,фінтів''
11.04.22-15.04.22
Завдання на цей тиждень!!!
1. Проходимо тестування з модуля ,,волейбол"(переходимо за посиланням)
2. ТОП-10 українських футболістів, які підкорили світ
Правила гри:
3. Розминка: https://www.youtube.com/watch?v=MKJ6ovcCWB0
4. Виконуємо вправи з м'ячем:
а) удари на точність:
б) техніка володіння м’ячем. Вправи для розвитку координації та швидкостї:
в) ведення м'яча:
5. Жонглювання м'ячем: https://www.youtube.com/watch?v=1-q8lid3-98
Не забуваємо також робити пробіжки та виконувати вправи для фізичного розвитку сили, спритності.
04.02-05.02.22
Доброго дня!!!
1. Виконуємо біг на місці - 4хв.2. Стрейтчинг: https://www.youtube.com/watch?v=3W0ZeSd4XX0
3. ЗРВ( загально-розвивальні вправи) :
https://drive.google.com/file/d/1TjjEpjLSB8mFdmXYFEXZ2kJWgue7hqBY/view?usp=sharing
4. Нападаючий удар:
https://www.youtube.com/watch?v=k7GWUyxChbo
5. Передача м'яча двома руками зверху за спину
https://www.youtube.com/watch?v=awk0qDbQdlo
6. Жести судді
https://www.youtube.com/watch?v=ASBIH4xQfNA
7. Повторити правила гри з волейболу:
http://fvu.in.ua/images/judge-documentation/Pravyla_2017-2020.pdf
3. ЗРВ( загально-розвивальні вправи) :
https://drive.google.com/file/d/1TjjEpjLSB8mFdmXYFEXZ2kJWgue7hqBY/view?usp=sharing
4. Нападаючий удар:
https://www.youtube.com/watch?v=k7GWUyxChbo
5. Передача м'яча двома руками зверху за спину
https://www.youtube.com/watch?v=awk0qDbQdlo
6. Жести судді
https://www.youtube.com/watch?v=ASBIH4xQfNA
7. Повторити правила гри з волейболу:
http://fvu.in.ua/images/judge-documentation/Pravyla_2017-2020.pdf
01.04.22
Всім доброго дня!!! Розпочинаємо вивчення модуля ,, Футбол"
Тема уроку: Зупинки м'яча в русі, виводячи його на зручну позицію для подальших дій. Вибір моменту і способу дії для перехоплення м'яча. Маневрування на полі. Жонглювання м'ячем
1. Біг на місці 4 хв.2. Виконуємо стретчинг( згадуємо вправи з уроків)- 10-12 вправ3. Виконуємо ЗРВ ( згадуємо вправи з уроків) 12-15 вправ4. Переглянути фрагмент матчу Україна-Аргентина з міні-футболу і згадати правила гри5. Виконувати жонглювання м'ячем, удари по м'ячу, зупинки м'яча (працюючи з відскоком від стіни)
28.03.22
Доброго дня!!!Тема : «Волейбол»
Тема : «Волейбол»
1. Правила та техніка гри з волейболу (https://www.youtube.com/watch?v=mrg0ZEjb30E)
2. Історія Українського волейболу(https://www.youtube.com/watch?v=UJoJsyivkyY)
3. Вдосконалити техніку виконання верхньої прямої та бокової подачі, нападаючого удару( якщо маєте мяч виконуємо з ним)
Перебіг уроку
Доброго дня, учні 10 класу! Сьогодні тема нашого уроку - волейбол. Зараз підніміться зі свого робочого місця і проведемо рухливу зарядку.
ЗРВ на місці :
- В.П. О.С. кругові оберти головою 1-4 вправо; 5-8 вліво.
- В.П. О.С. руки перед собою замкнуті в кистях, 1-4 кругові оберти вправо; 5-8 вліво.
- В.П. О.С. руки внизу, 1-4 кругові оберти руками вперед; 5-8 назад.
- В.П. руки на поясі, ноги на ширині плеч, 1-4 кругові оберти тулубом вправо ; 5-8 вліво.
- В.П. руки на поясі, широка стійка, 1-2 нахил тулуба до правої ноги; 3-4 по центру; 5-6 нахил тулуба до лівої ноги; 7-8 в.п.
- В.П.О.С. руки на поясі, присід до 15 раз.
Добре, присядьте за своє робоче місце, продовжуємо онлайн урок.
1. Правила та техніка гри зволейбол.
2. Історія Українського волейболу.
3. Тепер працюємо практично, виконуючи верхню пряму та бокову подачі, нападаючий удар( якщо немає мяча виконуємо імітацію, вдосконалюючи техніку виконання)
Д\З : згинання та розгинання рук в упорі лежачи за 30 секунд( дівчата з упору на коліна), присідання за 30с - результат відправляємо на електронну почту або Viber
Дякую за увагу, до наступного уроку, до побачення.
25.03.22
Доброго ранку.
Так як сьогодні спостерігаються проблеми з інтернетом, тому завданням на сьогодні для вас буде прогулянка на свіжому повітрі і робота над фізичною підготовкою( в залежності від наявного інвентарю)
22.03.22
Доброго дня!!!
1.Комплекс ЗРВ:
https://youtu.be/fHv0nIFHMKU
2. Правила гри з волейболу
https://youtu.be/FsOQd-pkfrU
3. За наявності м'яча відпрацьовуємо технічні елементи: прийом та передачі м'яча двома руками зверху та знизу, верхня пряма та бокова подачі.
21.03.22
Доброго дня!!!
Повторюємо правила гри з волейболу та виконуємо ЗРВ перейшовши за посиланням:
https://youtu.be/ENbkigHpE4U
04.02.22
31.01.22.
Шановні учні!!!На перший урок по розкладу (з понеділка)приходимо з ручкою та аркушем паперу. Буде проведене опитування засвоєння теоретичних знань з модуля ,,футбол'' та ,,волейбол'', а також перевірка засвоєння технічних елементів. На основі цієї перевірки ви отримаєте оцінку за період дистанційного навчання. Отримані оцінки протягом дист.навчаннч також будуть враховані.
15.11.21-19.11.21
https://www.youtube.com/watch?v=k7GWUyxChbo
Передача м'яча двома руками зверху за спину
https://www.youtube.com/watch?v=awk0qDbQdlo
Жести судді
https://www.youtube.com/watch?v=ASBIH4xQfNA
Повторити правила гри з волейболу
08.11.21-12.11.21
02.11.21
01.11.21
Доброго ранку!!! Сьогодні дуже гарна сонячна погода, тому виходимо на вулицю і робимо прогулянку на свіжому повітрі 10-15 хв.,після чого робимо стретчінг та загальнорозвивальні вправи.Повторіть правила гри з футболу
28.10.21-29.10.21
1. Прогулянка на свіжому повітрі
4.За наявності м'яча виконуємо: https://www.youtube.com/watch?v=IeMYh7roBjk.
26.10.21р.
Доброго дня!!! Завдання на сьогодні:
1. Ходьба на свіжому повітрі(3-5хв)2. Виконати комплекс вправ для розвитку гнучкості(стретчінг)- 12-15 вправ та ЗРВ (15 вправ)3. Повторити правила гри з футболу та міні-футболу.4. Повторити техніку ударів по м'ячу середньою та внутрішньою частинами підйому, обманні рухи(фінти),по можливості практично.5. Письмово: ,,Футбольний клуб ...'' - обираємо свою улюблену команду та готуємо про неї реферат (оформлення на аркуші паперу або в WORD)6. Виконувати присідання та вправи для мязів живота.
25.10.21р.
Тема уроку: Удари по м'ячу ногою. Відбирання м'яча атакуючи суперника спереду, збоку, ззаду. Вкидання м'яча вивченими способами на дальність. Взаємодія з партнерами під час організації атаки
1.Виконати вправи за посиланням:
3.Удари по м'ячу ногою
4. Відбирання м'яча
5. Вкидання м'яча з-забокової лінії
6. Взаємодія з партнерами під час організації атаки
7. Виконати вправи для м'язів пресу ( виконувати по 30с кожну вправу)
https://www.youtube.com/watch?v=vtV5tCTTz7U
https://www.youtube.com/watch?v=vtV5tCTTz7U
05.05-07.05.21
Всі вправи також виконуємо практично!!!
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
для перевірки теоретичних знань
з теми «Футбол»
1. Людина яка контролює правила гри.
а) спостерігач
б) суддя
в) експерт
2. Який склад команди?
а) 11 гравців
б) 7 гравців
в) 15 гравців
3. Початком гри вважається
а) вкидання м’яча із-за бокової лінії
б) правильно виконаний удар з центра поля
4. В якій країні склалась гра в футбол у сучасному вигляді?
а) в Англії
б) в Америці
в) в Германії
5. Розміри футбольного поля
а) 100-110м х 64-75м
б) 80- 90м х 40-50м
в) 60-70м х 30-45м
6. Тривалість гри
а) 40 хв. – 2 тайми по 20 хв.
б) 90 хв. – 2 тайми по 45 хв.
в) 120 хв. – 2 тайми по 60 хв.
7. Що таке тактика гри?
а) взаємодія всіх гравців у досягненні командних цілей
б) виконання частини завдань кількома гравцями - партнерами
в) продумане застосування технічно виконаних ігрових прийомів.
8. Коли футбол включено до програми Олімпійських ігор?
а) у 1908 році
б) у 1926 році
в) у 1896 році
9. При яких порушеннях правил гравцю призначається жовта карта?
а) систематично порушує правила гри
б) словами або жестами висловлює незадоволення рішенням судді
в) винен у грубій поведінці
г) серйозне порушення правил
10. Коли київське «Динамо» володіло Кубком володарів кубка європейських чемпіонів?
а) у 1975 році
б) у 1986 році
в) у 1990 році
г) у 1972 році
11. Які дії при вивиху?
а) зробити фіксуючу пов’язку
б) накласти шину
в) дати повний спокій і відправити в лікарню
12. Яка маса футбольного м’яча?
а) 400 – 450 гр.
б) 500 – 550 гр.
в) 700 – 750 гр.
13. Удари по м’ячу ногою(виберіть існуючи варіанти):
а)внутрішньою стороною стопи.
б) внутрішньою та середньою частинами підйому.
в) носком
г) верхньою частиною стопи
д) нижньою частиною стопи
е) зовнішньою частиною підйому
14. Укажіть покарання, яке призначають у футболі за гру рукою у зоні чужого штрафного майданчика.
15. Укажіть розміри футбольних воріт.
16. Штрафний удар та вільний удар(дати розгорнуту відповідь)
22.04.21
Доброго дня! Завдання на сьогодні:повторюєте правила гри з футболу та міні- футболу, жести судді. Виконуєте розминку, вправи на розтягування м'язів. Після того,як гарно розім'яли м'язи ви повинні зробити 80 віджимань ( дівчата з упору на коліна 30р) та 120 присідань(розбиваєте по підходам за які повинні зробити цю кількість
19.04.2021
Доброго дня!!! Я думаю,що за період канікул ви не сиділи днями за комп'ютерами та телефонами, а хоча б якийсь час приділяли своєму тілу, виконуючи зарядку, ходивши на прогулянки, виконували певні фізичні вправи.
Завдання на сьогодні: повільний біг на місці, виконати зарядку, вправи на розтягування м'язів(згадуємо з уроків);відпрацьовуємо удари по м'ячу внутрішньою, середньою частинами підйому та носком(якщо немає м'яча виконуємо імітацію ударів), переглядаємо відеоматеріал за посиланням ,,правила гри з футболу'', написати біографію одного з футбольних тренерів української команди( на окремому аркуші, гарне оформлення)
https://youtu.be/iSHNBgNPcnc
24.03.21р.
https://www.youtube.com/watch?v=FydNdWMFIN4
22.01.21р.
21.01.21р.
18.01.21р.
Всім доброго ранку!!! Завдання на сьогодні:
1. Виконуємо біг на місці- 5 хв., комплекс вправ стретчинг(12-15 вправ), ЗРВ( 12-15 вправ).
2.https://www.youtube.com/watch?v=3z0OIkAt9ss&feature=youtu.be
3. https://www.youtube.com/watch?v=5ryROQrgcfk&feature=youtu.be
4. https://www.youtube.com/watch?v=VBAKyuOUWuo
5.
а. Виконати хлопцям: ТУТ ( в цьому завданні з 7-14 вправи)
б. Виконати дівчатам: ТУТ ( в цьому завданні з самого початку до 6:05 хв.)
1.На якій висоті знаходиться баскетбольне кільце?
А. 300 см
Б. 295 см
В. 305 см
- Що означає правило «24секунд»
А. гравець не має права стояти з м*ячем більше 24 секунд
Б. це час ,який надається команді для атаки кільця суперника
В. гравець не має права більше 24 секунд знаходитись у зоні штрафного кидка
- Яка нога вважається опорною при зупинці баскетболіста стрибком з м‘ячем?
А. нога, що стоїть позаду
Б. нога, що першою торкнулась полу
В. нога, що стоїть попереду
- Скільки додаткових періодів надається у баскетболі?
А. 1
Б. 2
В. стільки скільки необхідно для визначення переможця
- Чи можна торкатися суперника рукою під час гри?
А. можна ,не залежно від ігрової ситуації
Б. неможна
В. і так, і ні, залежно від ігрової ситуації
- При якій мінімальній кількості гравців у команді суддя має право розпочати офіційну гру?
А. 4
Б. 3
В. 5
- Скільки кроків може зробити гравець, коли м*яч не в контакті з його рукою?
А. два кроки
Б. один крок
В. у цьому випадку кількість кроків не обмежена правилами
- Чи є порушенням правил удар по м*ячу кулаком?
А. так
Б. ні
В. і так, і ні, залежно від ігрової ситуації
- Чи є баскетбол олімпійським видом спорту?
А. так
Б. ні
В. залежить від того у якій країні проводяться Ігри
- При якій мінімальній кількості гравців у команді гра зупиняється?
А. 1
Б. 2
В. 3
- Який розмір баскетбольного майданчика?
А. 9 х 18
Б. 12 х 24
В. 16 х 32
- Де зародилася гра "Баскетбол"?
А. Бразилія
Б. США
В. Англія
Г. Україна
- Назвіть максимальну кількість очок за одне влучення
А. 2 або 3
Б. 3
В. 3 або 4
Г. 5
- Що означає правило 8 секунд у баскетболі?
А. Якщо команда оволоділа м’ячем на своїй половині майданчика, вона повинна перевести його за 8 секунд в зону атаки
Б. Стільки часу надається команді для атаки кільця суперника
В. Гравець не може володіти м’ячем більше 8 секунд підряд
Г. Немає такого правила
- З якого місця вводиться м’яч у гру, якщо він вийшов за лицьову лінію баскетбольного майданчика?
А. Обов’язково з того місця, де м’яч пересік лицьову лінію
Б. З того місця де м’яч пересік лицьову лінію (крім відрізку, що входить до трьох секундної зони)
В. Із-за бокової лінії навпроти того місця де м’яч пересік лицьову лінію
Г. З середини майданчика
2. Розвиток фізичних якостей методом колового тренування:
1) вихідне положення основна стійка - переходимо в упор присівши- за допомогою поштовха ніг переходимо в упор лежачи - упор присівши- вистрибування вгору
2) присідання
3)піднімання тулуба з положення лежачи
4) стрибки на лівій і правій нозі на місці
Кількість повторень вправ:
хлопці 1 підхід- всі 4 вправи по 25 разів по колу, потім 1хв. відпочинку; 2 підхід- всі вправи по 20 разів ------1хв. відпочинку; 3 підхід- всі вправи по 18 разів
дівчата: 1 підхід по 20, 2- по 18; 3 - по 15разів.
3. Повторюємо https://www.youtube.com/watch?v=Z9TWQPh38FM
Домашнє завдання: за допомогою інтернет ресурсів і отриманих знань на уроках фізичної культури: 1) намалювати ігровий майданчик для гри з баскетболу; 2)виділити на ньому зону 2-х очкового кидка та 3-х очкового.
11.01.21р.
Всім доброго дня!!! 2 семестр ми розпочинаємо з модуля ,,Баскетбол".
Завдання на сьогоднішнє заняття:
1)Виконати ЗРВ на основі відео:https://www.youtube.com/watch?v=uLDLKSaAP7U&feature=youtu.be
______________________________________________________
25.05.2020
Всім доброго дня!!!
Сьогодні проводимо перевірку знань з модуля ,, Легка атлетика ". Виконані завдання відправляємо на VIBER, Email до 14.00 26.05.2020
1.Що є визначенням «легка атлетика» ?
а) це різноманітні види бігу, стрибків та метань оздоровчої спрямованості; б) це вид спорту, який об’єднує вправи в ходьбі, бігу, стрибках, метаннях та багатоборства, складених з цих видів;
в) види вправ, які виконуються легко на відміну від вправ важкої атлетики.
2. Легкоатлетичні стрибки включають
а) п’ять видів;
б) чотири види;
в) три види.
3. Які з довгих бігових дистанцій входять до Олімпійських ігор ?
а) 2000 м; 3000 м;
б) 3000 м; 5000 м;
в) 5000 м; 10 000м.
4.Легка атлетика в системі фізичного виховання школярів забезпечує ?
а) набуття спеціальних знань,поліпшує вміння керувати власними рухами;
б) можливість занять спортом, підвищення спортивної майстерності;
в) під час занять - різноманітність фізичних вправ, точність регулювання навантажень, простоту обладнання місць занять.
5. Яке значення для гармонійного розвитку людини мають заняття
легкою атлетикою ?
а) освітнє, спортивне, професійно – прикладне;
б) виховне, спортивно – розважальне;
в) оздоровче, освітнє, виховне.
6.Вкажіть періоди і етапи коли легка атлетика виникла як вид спорту ?
а) Стародавня Греція, середні віки, XIX- XX ст., початок XXI ст.
б) кінець XIX ст. і до початку I світової війни, період між I та II
світовими війнами, період після II світової війни.
в) середні віки, XIX ст.
7. Марафонська дистанція це:
а) 39 км.195 м.
б) 40 км. 190 м.
в) 42 км. 195 м.
8. В техніці бігу на середні та довгі дистанції найважливішим є :
а) рухи ногами і руками;
б) рухи руками і тулубом;
в) рухи тулубом та ногами.
9. Який спосіб стрибка у довжину з розбігу найпростіший і природній ?
а) «ножиці»;
б) «зігнувши ноги»;
в) «прогнувшись».
10. З якої ноги повинен відштовхуватися спортсмен при виконанні стрибка?
а) махової;
б) поштовхової;
в) не має значення.
11. Техніку спортивного бігу можна розділити на такі частини:
а) старт, біг по дистанції, закінчення бігу, зупинення за лінією фінішу;
б) положення бігуна на старті, стартовий розбіг, біг по основній частині дистанції, фінішування;
в) положення бігуна на старті, стартовий розбіг, біг по основній частині дистанції, фінішування, зупинення за лінією фінішу.
12.Спортсмен який виконує стрибок у довжину з розбігу, найбільшу швидкість у розбігу повинен досягти?
а) в середині розбігу;
б) в кінці розбігу (перед відштовхуванням);
в) на початку розбігу.
13.Правильне положення голови та погляду під час бігу на середні дистанції – це?
а) голова сильно нахилена вниз, погляд направлений під ноги;
б) голова утримується прямо, погляд направлений вперед;
в) голова трішки нахилена вниз, погляд направлений вперед.
14. Як можна метати малий м’яч ?
а) з місця;
б) тільки з розбігу;
в) з місця або розбігу.
15.Фізичною вправою називають?
а) вправу направлену на розвиток сили, швидкості, гнучкості та інших фізичних якостей;
б) рухові дії, які вирішують конкретні завдання;
в) осмислені рухові дії, створені і використані для фізичного удосконалення людини.
16.Засобами технічної підготовки легкоатлета є ?
а) змагальні вправи;
б) спеціальні підготовчі вправи;
в) загально підготовчі.
17.Що робить учень за командою «Увага» в бігу на короткі дистанції?
а) повільно піднімає тіло, випрямляє ноги;
б) повільно піднімає таз трохи вище рівня плечей, і розподіляє вагу рівномірно на руки і ноги;
в) швидко піднімає тіло, випрямляє ноги.
18. Вид легкої атлетики, що вимагає прояву максимальної швидкості?
а) біг на 100 м.;
б) стрибок у довжину;
в) метання диску.
19. Яка команда подається на старті бігу на 2000м.?
а) «Руш!»
б) «На старт, руш!»
в) « На старт, увага, руш!»
20. Як вимірюється довжина стрибка?
а) коли обидві ноги приземлюються на одній лінії;
б) до найближчого сліду, який лишається після приземлення;
в) до дальнього сліду, після приземлення.
21. Які види входять в розділ легка атлетика?
а) біг, футбол, рухливі ігри;
б) біг, стрибки, метання, гімнастика;
в) біг, стрибки, метання.
22. Основні фізичні якості – це?
б) фізична підготовка, фізичний розвиток;
в) сила, витривалість, швидкість, гнучкість, спритність.
23.Легку атлетику називають «Королевою» спорту, чому?
а) має велике прикладне та виховне значення;
б) забезпечує гармонійний розвиток людини;
в) забезпечує загальну і спеціальну фізичну підготовку спортсменів у більшості видів спорту.
24. Які фази техніки виділяють стрибки у довжину з розбігу?
а) розбіг, відштовхування, приземлення;
б) відштовхування, розбіг, приземлення;
в) приземлення, розбіг,відштовхування.
25. Дати розгорнуту відповідь: Олімпійські чемпіони україни ( 10 осіб)
1.Що є визначенням «легка атлетика» ?
а) це різноманітні види бігу, стрибків та метань оздоровчої спрямованості; б) це вид спорту, який об’єднує вправи в ходьбі, бігу, стрибках, метаннях та багатоборства, складених з цих видів;
в) види вправ, які виконуються легко на відміну від вправ важкої атлетики.
2. Легкоатлетичні стрибки включають
а) п’ять видів;
б) чотири види;
в) три види.
3. Які з довгих бігових дистанцій входять до Олімпійських ігор ?
а) 2000 м; 3000 м;
б) 3000 м; 5000 м;
в) 5000 м; 10 000м.
4.Легка атлетика в системі фізичного виховання школярів забезпечує ?
а) набуття спеціальних знань,поліпшує вміння керувати власними рухами;
б) можливість занять спортом, підвищення спортивної майстерності;
в) під час занять - різноманітність фізичних вправ, точність регулювання навантажень, простоту обладнання місць занять.
5. Яке значення для гармонійного розвитку людини мають заняття
легкою атлетикою ?
а) освітнє, спортивне, професійно – прикладне;
б) виховне, спортивно – розважальне;
в) оздоровче, освітнє, виховне.
6.Вкажіть періоди і етапи коли легка атлетика виникла як вид спорту ?
а) Стародавня Греція, середні віки, XIX- XX ст., початок XXI ст.
б) кінець XIX ст. і до початку I світової війни, період між I та II
світовими війнами, період після II світової війни.
в) середні віки, XIX ст.
7. Марафонська дистанція це:
а) 39 км.195 м.
б) 40 км. 190 м.
в) 42 км. 195 м.
8. В техніці бігу на середні та довгі дистанції найважливішим є :
а) рухи ногами і руками;
б) рухи руками і тулубом;
в) рухи тулубом та ногами.
9. Який спосіб стрибка у довжину з розбігу найпростіший і природній ?
а) «ножиці»;
б) «зігнувши ноги»;
в) «прогнувшись».
10. З якої ноги повинен відштовхуватися спортсмен при виконанні стрибка?
а) махової;
б) поштовхової;
в) не має значення.
11. Техніку спортивного бігу можна розділити на такі частини:
а) старт, біг по дистанції, закінчення бігу, зупинення за лінією фінішу;
б) положення бігуна на старті, стартовий розбіг, біг по основній частині дистанції, фінішування;
в) положення бігуна на старті, стартовий розбіг, біг по основній частині дистанції, фінішування, зупинення за лінією фінішу.
12.Спортсмен який виконує стрибок у довжину з розбігу, найбільшу швидкість у розбігу повинен досягти?
а) в середині розбігу;
б) в кінці розбігу (перед відштовхуванням);
в) на початку розбігу.
13.Правильне положення голови та погляду під час бігу на середні дистанції – це?
а) голова сильно нахилена вниз, погляд направлений під ноги;
б) голова утримується прямо, погляд направлений вперед;
в) голова трішки нахилена вниз, погляд направлений вперед.
14. Як можна метати малий м’яч ?
а) з місця;
б) тільки з розбігу;
в) з місця або розбігу.
15.Фізичною вправою називають?
а) вправу направлену на розвиток сили, швидкості, гнучкості та інших фізичних якостей;
б) рухові дії, які вирішують конкретні завдання;
в) осмислені рухові дії, створені і використані для фізичного удосконалення людини.
16.Засобами технічної підготовки легкоатлета є ?
а) змагальні вправи;
б) спеціальні підготовчі вправи;
в) загально підготовчі.
17.Що робить учень за командою «Увага» в бігу на короткі дистанції?
а) повільно піднімає тіло, випрямляє ноги;
б) повільно піднімає таз трохи вище рівня плечей, і розподіляє вагу рівномірно на руки і ноги;
в) швидко піднімає тіло, випрямляє ноги.
18. Вид легкої атлетики, що вимагає прояву максимальної швидкості?
а) біг на 100 м.;
б) стрибок у довжину;
в) метання диску.
19. Яка команда подається на старті бігу на 2000м.?
а) «Руш!»
б) «На старт, руш!»
в) « На старт, увага, руш!»
20. Як вимірюється довжина стрибка?
а) коли обидві ноги приземлюються на одній лінії;
б) до найближчого сліду, який лишається після приземлення;
в) до дальнього сліду, після приземлення.
21. Які види входять в розділ легка атлетика?
а) біг, футбол, рухливі ігри;
б) біг, стрибки, метання, гімнастика;
в) біг, стрибки, метання.
22. Основні фізичні якості – це?
б) фізична підготовка, фізичний розвиток;
в) сила, витривалість, швидкість, гнучкість, спритність.
23.Легку атлетику називають «Королевою» спорту, чому?
а) має велике прикладне та виховне значення;
б) забезпечує гармонійний розвиток людини;
в) забезпечує загальну і спеціальну фізичну підготовку спортсменів у більшості видів спорту.
24. Які фази техніки виділяють стрибки у довжину з розбігу?
а) розбіг, відштовхування, приземлення;
б) відштовхування, розбіг, приземлення;
в) приземлення, розбіг,відштовхування.
25. Дати розгорнуту відповідь: Олімпійські чемпіони україни ( 10 осіб)
22.05.2020
Всім доброго дня!!! Ось і закінчується 2 семестр навчального року. А ми з вами підходимо до закінчення вивчення модуля ,, Легка атлетика ". На протязі занять легкою атлетикою ми з вами повинні були здавати навчальні нормативи( подані в таблиці). Але під час дистанційного навчання їх виконати фактично не можливо, тому на наступному тижні буде проведено опитування у вигляді відкритих та тестових запитань, що допоможе оцінити засвоєння вами теоретичного матеріалу і вашого практичного розуміння виконання певних елементів.Завданням сьогоднішнього уроку буде: -робота над покращенням швидкісних якостей- виконуючи біг 60м з максимальною швидкістю( 4-5 повторень);- виконання стрибків у довжину з розбігу( за наявності бази виконувати практично );- стрибки у висоту з розбігу способом переступання, перестрибуючи звичайну мотузку;- метання малого м'яча на дальність.Перед виконанням не забуваємо гарно розім'ятися!!!
20.05.2020
18.05.2020
Доброго дня!!!
Сьогодні на уроці вашим завданням буде виконання повільно бігу 1200- 1500м. Перед виконанням не забуваємо зробити гарну розминку.
13.05,15.05
Всім доброго дня!!! На протязі уроків цього тижня працюєте над опрацюванням теоретичного матеріалу та практичним виконанням вправ. Перед кожним заняттям обов'язково виконуємо розминку( ходьба,біг, стретчинг, ЗРВ, бігові вправи) користуючись вашим багажем знань, або вправами поданими на минулих уроках.
Теоретичний матеріал: 1) стрибок у довжину з місця- https://www.youtube.com/watch?v=-FCpkqrKIAg2) біг на дистанції 30м.60м,100м - https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/44283) метання малого м'яча на дальність- https://www.youtube.com/watch?v=LEt1BDzsz0k4) стрибок у довжину з розбігу- https://www.youtube.com/watch?v=M0xzmTMQw_4
Всі вправи також виконуємо практично!!!
Легка атлетика, практично для всіх видів спорту вважається базовою дисципліною. Біг, стрибки та метання є не тільки складовими частинами багатьох фізичних вправ, але й використовуються у розвитку основних фізичних здібностей.
Легка атлетика - вид спорту, який об`єднує такі спортивні вправи, як ходьбу, біг, стрибки, метання та багатоборства.
Широке використання л/а вправ особливо необхідне в юному віці, оскільки вони сприяють підвищенню функціональних можливостей організму, забезпеченню високої працездатності, успішному вирішенню освітніх, оздоровчих і виховних завдань.
Ходьба - звичайний спосіб пересування людини. При систематичних заняттях ходьбою активізується діяльність серцево-судинної , дихальної та інших систем організму , підвищується обмін речовин , розвивається витривалість. Змагання з ходьби проводяться як на доріжках стадіону , так і на пересіченій місцевості на дистанціях: 3, 5, 10, 15, 20, 30, 50 км.
Біг - є основою всіх видів спорту. У процессі занять бігом виховуються вольові якості, вміння розраховувати свої сили та долати перешкоди. Біг розрізняють по дистанціях на спринтерський, це від 30 метрів до 400м. Стаєрський від 500м. до 2000м. та на довгі дистанції від 3000м. до 10000м., і марафон 42км.195м.
Метання - фізична вправа, метою якої є переміщення снаряда в просторі на якомога більшу відстань. Метання характеризуються міцними, короткочасними (вибуховими) зусиллями, у яких задіяні різні групи м`язів: рук, ніг, плечового поясу та тулуба. Метання розвиває силу, швидкість, координацію рухів.
08.05.2020
05.05.2020
Всім доброго дня!!!
Виконуємо і опрацьовуємо:
1.Комплекс загально-розвиваючих вправ. https://www.youtube.com/watch?v=egNxOOdcmGE
2.Бігові вправи. Переглянь відео. https://www.youtube.com/watch?v=UA5BQEEWpaQ
3. Біг 60 м, https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/5034
4.Стрибки у висоту з розбігу. Переглянь відео. https://www.youtube.com/watch?v=sN3W3oxnnZU
5.Метання малого м'яча https://www.youtube.com/watch?v=LEt1BDzsz0k
04.05.2020
Доброго дня!!! З сьогоднішнього заняття ми розпочинаємо вивчення модуля ,,легка атлетика" і проводимо перевірку засвоєння знань з модуля ,,футбол".
Як і на кожному занятті виконуємо розминку. Після чого теоретично опрацьовуємо матеріал та практично його виконуємо.
1. Легка атлетика http://uaf.org.ua/images/otherdocuments/amator/Sport_queen.pdf
2. Техніка виконання стрибка у довжину з місця https://www.youtube.com/watch?v=-FCpkqrKIAg
3. Техніка виконання стрибка удовжину з розбігу https://www.youtube.com/watch?v=M0xzmTMQw_4
4. Біг на короткі дистанції https://www.youtube.com/watch?v=JL9s0ny5VwE
Перевірка засвоєння знань модуль ,,футбол"
1. Яка країна вважається батьківщиною футболу?
а) Іспанія; б) Голландія; в) Англія.
2. Скільки таймів у футболі?
а) 3; б) 2; в) 1
3. Людина яка контролює правила гри:
а) спостерігач; б) суддя; в) експерт.
4. Початком гри вважається:
а) викидання м’яча із-за бокової лінії;
б) правильно виконаний удар з центра поля;
в) вкидання м’яча воротарем.
5. Чи зараховується м‘яч забитий з кутового удару?
а) так; б) ні.
6. За що гравцеві дають жовту картку.?
Дати відкриті відповіді
18. Якими частинами стопи можна виконувати удари по м'ячу? Техніку виконання одного із ударів розписати.
19. Штрафний удар- це, пенальті- це
25. Дайте коротку відповідь на запитання
1.Спосіб відбору м'яча у футболі, при якому гравець, що захищається, під час падіння, підкочуючись, вибиває м'яч у нападника – це…
2. Пас у футболі, безпосередньо після якого був забитий гол – це … передача.
3. Моменти у футболі, коли зупинена суддею гра відновлюється виконанням вільного, штрафного або кутового ударів, або вкиданням м'яча з-за бокової лінії – це … положення
29.04.2020
27.04.2020
22.04.2020
Доброго дня шановні учні!!!
Якщо погодні умови дозволяють, то не засиджуйтесь в будівлі, а краще вийдіть на свіже повітря і всі практичні завдання виконуємо там.
Починаємо заняття, як і завжди з розминки, тому спочатку виконуємо повільний біг (5 хв.), стретчинг(12 вправ), ЗРВ ( 12 вправ), бігові вправи(10 вправ).
Далі переходимо до вдосконалення технічних елементів: удари по м'ячу внутрішньою, середньою та зовнішньою частинами підйому; ведення м'яча вивченими способами зі зміною напрямку руху; фінти https://www.youtube.com/watch?v=L8taGwfp2sU
Опрацьовуємо теоритичний матеріал ,,Техніка гри воротаря"
Домашнє завдання: повторити правила гри з футболу та мініфутболу, техніка виконання ударів по м'ячу ногою.
Починаємо заняття, як і завжди з розминки, тому спочатку виконуємо повільний біг (5 хв.), стретчинг(12 вправ), ЗРВ ( 12 вправ), бігові вправи(10 вправ).
Далі переходимо до вдосконалення технічних елементів: удари по м'ячу внутрішньою, середньою та зовнішньою частинами підйому; ведення м'яча вивченими способами зі зміною напрямку руху; фінти https://www.youtube.com/watch?v=L8taGwfp2sU
Опрацьовуємо теоритичний матеріал ,,Техніка гри воротаря"
Домашнє завдання: повторити правила гри з футболу та мініфутболу, техніка виконання ударів по м'ячу ногою.
Техніка гри воротаря
Технічні прийоми гри воротаря і польового гравця істотно різняться. Це зумовлено тим, що воротарю в межах штрафного майданчика дозволено грати руками. Воротар користується і необхідним арсеналом техніки польового гравця.
1.2.1 Ловлення м'яча
Основний спосіб техніки гри воротаря. Найчастіше він ловить м'яч обома руками. Залежно від напрямку, траєкторії і швидкості руху м'яча ловлення виконують знизу, зверху чи збоку. Ловлення м'яча, точка перетинання траєкторії якого з лінією воріт через ігрову ситуацію знаходиться на значній відстані від воротаря, здійснюється в падінні. Воротар постійно переміщується до такої передбачуваної точки.
Мал. 32 Ловлення м’яча, який котиться знизу
Ловлення знизу використовується для оволодіння м'ячами, котрі котяться, опускаються і низько (до рівня живота) летять назустріч воротарю. У підготовчій фазі воротар нахиляється вперед і опускає руки вниз (мал. 32). Долоні звернені до м'яча, пальці трохи розставлені. Руки не повинні бути надмірно напружені. Ноги зімкнуті, прямі чи трохи зігнуті. М'яч підхоплюють кистями знизу і підтягують до живота.
Мал. 33 Ловлення м’яча зверху
Ловлення зверху застосовується для оволодіння м'ячами, котрі летять по середньовисокій (на рівні грудей і голови), високій і спадній траєкторії (мал. 33). Займаючи вихідне положення, воротар виносить ледь зігнуті руки уперед чи уперед - вгору. Долоні, повернені до м'яча, з розставленими і напівзігнутими пальцями, утворять своєрідну півсферу. Швидкість м'яча гаситься за рахунок поступливого руху кистей і згинання рук. М'ячі, котрі високо летять, слід ловити двома руками зверху в стрибку.
Ловлення у падінні - ефективний спосіб оволодіння м'ячами, направленими зненацька, точно і сильно убік від воротаря; перехоплення передач уздовж воріт; відбирання м'яча в ногах у суперника.
Відомі два варіанти ловлення: без фази польоту і з фазою. Перший варіант застосовують звичайно для ловлення м'ячів, котрі котяться на відстані 2-2,5 м збоку від воротаря. Попередньо воротар робить широкий крок, спрямовуючи руки до м'яча. Падіння відбувається "перекатом": спочатку до землі доторкається гомілка, потім стегно і тулуб. Витягнуті паралельно руки загороджують шлях м'ячу.
Для ловлення м'ячів, котрі летять на значній відстані, використовується падіння з фазою польоту (мал. 34). Попередньо роблять один чи два швидких приставних кроки в напрямку польоту м'яча. Поштовх робить ближня до нього нога. Руки найкоротшим шляхом активно виносяться до м'яча. Ловлення здійснюють у фазі польоту. Після оволодіння м'ячем - групування.
Приземлення відбувається в такій послідовності: спочатку на передпліччя, потім на плече, тулуб і ноги.
Мал. 34 Ловлення м’яча в падінні
1.2.2 Відбивання м'яча
Якщо не можна виконати ловлення (через протидію суперника, велику силу удару, важкодосяжність м'яча і.) - м'яч відбивають. Назустріч м'ячу, котрий летить, швидко виноситься одна чи дві руки. Відбивання здійснюють найчастіше долонями (іноді удар м'яча припадає на передпліччя). М'яч рекомендується спрямовувати в бокову сторону від воріт.
Мал. 35 Відбивання м’яча
М'ячі, котрі летять на значній відстані від воротаря, слід відбивати однією рукою в падінні. Щоб перепиняти "прострільні" і "навісні" передачі, воротарю необхідно відбити м'яч на значну відстань. Для цього застосовується удар по м'ячу одним чи двома кулаками. Воротар відбиває м'яч на місці, у кроці, після різних переміщень і, особливо часто, у стрибку (мал. 35).
1.2.3 Переведення м'яча
Мал. 36 Переведення м’яча руками в стрибку
До переведень відносяться дії воротаря, мета яких - спрямувати м'яч, котрий летить у ворота, через верхню перекладину. В основному переводяться м'ячі, котрі летять сильно і по високій траєкторії над воротарем чи збоку від нього. Переведення трохи нагадує відбивання м'яча. Його виконують однією чи двома руками (мал. 36). Важкодосяжні м'ячі переводяться в падінні.
1.2.4 Кидки м'яча
Кидки виконуються однією і двома руками. Кидок однією рукою дозволяє більш точно направити партнеру м'яч. Застосовуються такі способи кидка: зверху і знизу. Найбільш розповсюджений кидок зверху. У цьому випадку м'яч можна направити по різних траєкторіях, на значну відстань і з достатньою точністю (мал. 37). Кидки виконуються на місці й у кроці. Використання їх у русі суворо регламентується правилами.
Мал. 37 Кидок м’яча згори






17.04.2020
Домашнє завдання: В письмовій формі дати відповідь на запитання: ,, Чим футбол відрізняється від мініфутболу". Відповіді надсилаємо VIBER або E-mail до 21.04.2020
15.04.2020
Домашнє завдання: на ваш погляд вибрати 10 найкращих для вас футболістів України, які в даний момент не завершили кар'єри і розмістити їх у послідовності( приклад 1 місце- Андрій Ярмоленко, 2 місце-... і т.д). Відповіді надсилати VIBER,E-mail до 16.04.2020
13.04.2020
2. Опрацювати презентацію
3. В мережі інтернет знайти жести головного та бокових суддів у футболі і вивчити їх.
Домашнє завдання:

10.04.2020
1.Виконати вправи за посиланням:
3.Удари по м'ячу ногою
4. Відбирання м'яча
5. Вкидання м'яча з-забокової лінії
6. Взаємодія з партнерами під час організації атаки
7. Виконати вправи для м'язів пресу ( виконувати по 30с кожну вправу)
https://www.youtube.com/watch?v=vtV5tCTTz7U
https://www.youtube.com/watch?v=vtV5tCTTz7U
08.04.2020
Доброго дня всім!!! З сьогоднішнього дня розпочинаємо вивчення модуля ,,ФУТБОЛ'' та проводимо перевірку знань з модуля ,,Волейбол"5. Правила гри з футболу
6.Удари по м'ячу ногою та ведення м'яча
https://www.youtube.com/watch?v=ArHKXvp0H4A
https://www.youtube.com/watch?v=NWGXKNwy8pg
https://www.youtube.com/watch?v=OnkvZxUhFNo
06.04.2020р.- урок
https://drive.google.com/file/d/1ka3zDYBZJa33YfEA2NU4RHhlIdWVwtmI/view?usp=sharing
Комплекс ЗРВ
https://drive.google.com/file/d/1TjjEpjLSB8mFdmXYFEXZ2kJWgue7hqBY/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар